Sunday, April 7, 2013

ABPBH @ Stadium Putra Bukit Jalil

Kan aku dah kata, aku nak tengok ABPBH ni. Memang aku tengok pun. Tengok live kat Bukit Jalil lagik.

Kami dapat 15 tiket dari Kak E. So..aku, Harney, Angah, Syafiq. Then Ajoy & Kawan-kawan nya ada lagi 5 orang. Kai & dua orang kawan serta Nursyi dengan sorang kawan. Cukup 15 orang.

Aku malas nak cakap lah pasal anugerah ni. Kami datang sebab nak support Nubhan sebagai presenter. Dia present award dengan Neelofa & Anzalna. Untuk anugerah apa aku dah lupa dah sebab aku dengan harney dok leka main video cam & handphone. Hahahhahaa

Komen aku tentang penampilan Nubhan? ( Aku hanya nak komen dia je. Sebab orang lain aku tak kenal..hahha)

Frankly tak nampak spark pada penampilan dia. Maybe aku tak nampak dia dekat kot. Tapi tak macam kat Anugerah Skrin tahun lepas yang dia pakai baju putih tu. Yang tu nampak style. Yang ni nampak malap plak. Nasib baik putih kulitnya tu. Kalau gelap...wallahualam jadi pe.

Ada komen mengatakan Nubhan sangat soft spoken atas pentas tu.Ye.. dia nampak sangat behave & lemah lembut. Tapi pada aku nampak lemah gemalai. Hahahhahahhaa. Kan aku dah kata, aku kalau pasal kondem dia, memang aku suke sangat!!!

Anyway, good try. Can be better next time.

p/s : Tak boleh nak salahkan orang kalau orang hanya nampak "handsome" je pada Nubhan. Sebab tugas untuk buang persepsi yang dia hanya muka cantik je tu tugas dia sebenarnya. Sekarang adalah masanya untuk dia buktikan yang Nubhan bukan saja "handsome", tapi talented. Mananger dah kelas A dah tu.. apa tunggu lagik? hehehe



No comments: