Tuesday, October 6, 2009

Bakal Team Futsal ku....haa..haaa

Hai Allzzzz...

Aku tak ada apa nak cerita, Hanya nak perkenalkan "anak-anak" kesayangan aku. 3 darinya brothers.Parents diaorang ni dah macam anak angkat parents aku. Hari sabtu aritu diaorang sefamily datang beraya kat umah.

Pepaham je lah bila ada 5 budak lelaki dalam rumah (except Aisy yang still tak paham apa-apa tu)..Memang tonggang langgang la satu umah. Haa..haaaa....
Along nye....Baru 4 tahun. Nama dak ni Haziq Hakim. Aku dok tengok Haziq ni dari dia lahir sampailah dah besar macam ni. Walaupun jarang jumpa...tapi tak lama, kejap je dia dah mesra balik. Gigi depan tu dah rongak sket sebab banyak makan gula-gula kekdahnye.
Abang ngah yang hensem. Nama dia Hafi. sangat hensem hoccay!!!..Tapi juga sangat ganazzzz...Dia ni sebaya ngan Adam...2 tahun lebih.Birthday dia sama tarikh ngan mak aku.
Yang ni?? Buah hati pengarang jantung pisang volcano aku. Adam!! Haa..haa..haa...Kami panggil dia Jepun!! Sebab perintah dia perintah jepun!!. Pada Adam, semua benda kena spesifik. Sampai botol susu pun kena ikut mood. Cam no tuh????Ini namanya Darwisy. Umo 1 tahun. Baru dapat kaki...so, merayap kesana kemari. Kejap tanggal baju, kejap masuk dalam kotak permainan Adam.....Hee..heeee..sakit perut dok gelakkan dia ni berjalan. Macam robot pun ada...
Yang paling kecik dalam team ni. Aisy!!...Buah hati pengarang jantung pisang volcano aku jugak. Dia ni tak banyak hal pun.Maybe sebab dia kecik lagik. Kalo dah besar tak tahu la.Hee..hee...Oh ye, Aisy kalau nak tido..mengamuk dulu sampai lebam. Lepas tu baru tido.haa..haa.
Emmm..I'm working on an event.Agak menakutkan jugak la..tapi aku akan make sure semuanya in order. To those yang bekerja bersama-sama aku, Let's do it!!!...chaiyookkk!!!

No comments: