Wednesday, December 1, 2010

“Langkah...Nubhan” album launching


Hai alzzz...

Semalam aku ke perlancaran album sulung Nubhan di Borneo Baruk Club. Sebenarnya bila aku ke Pavillion, memang aku selalu ternampak Borneo Baruk ni. Tapi tak pernah pulak masuk. Semalam baru hari pertama aku “lepas” masuk...hahahhahaha.

Macam mana aku boleh “ter” pergi kesana? Ermmm..atas jemputan AUR la jugak.Majlis ni majlis tertutup, hanya untuk pihak media je. Tak ada fans yang dijemput.Tu semua untuk memudahkan process perlancaran & sesi interview dengan Media.Aku kesana pun tak jumpa jugak dengan Nubhan. Just rakam lagu-lagu yang dia nyanyikan & lepas tu balik......ambik gambar pun tidak.hahhahahhaaa...

Sekejap je majlis tu. Mula dengan mini little tiny showcase. Single ke empat “aku atau dia”, “ai mei cuo” + “Diredup matamu” (pi campur dua lagu ni jadi satu lagu) & “Beri rasa”. Kemudian, sesi soal jawab dengan media & terus ada makan-makan. Tapi sesi interview secara one to one tu yang lama. Media ramai.....maka makan masa lah sampai ke lewat petang.

So, selesai lah satu chapter.Album telah pun dilancarkan, dah ada dipasaran. Ini adalah bench mark kepada dia samada dia akan lebih berjaya atau tidak selepas ini. Honestly....melihat launching tu.....rasa bangga sangat dengan dia.(Ahhahhaa..tetiba aku touching-touching laks!! adeiii). Apa yang diusahakan dah pun membuahkan hasil. Akhirnya ada jugak launching album tu. Hahhahahhaa.....dah dekat 3 tahun pun....;p

I wish him luck in whatever plan he has next year.. His career, his fan club, his family, his personal life, his...eerrrr whatever lah!!!..hahahha.

By the way, apa pun orang nak label aku, label kawan-kawan aku atau label sapa-sapa lah yang dekat dengan aku. Aku dah tak kisah. Semua tu pengajaran pada aku. Dunia ni bulat & we're running in circle. No matter what direction you take.....you'll end up at the same point.

p/s : Kalaulah V ada sekali.....kan ke bagus...Misses him soooo much..... :(

2 comments:

Unknown said...

mr vern tak dtg ke ms pelancaran album nubh kak?? mesti dia turut bangga kan..kitaorg yg tak trt serta ni pun rasa terkilan sikit..sbb launcing album ni lah yg di nnt2..

Kikey said...

vern tak ada. Dia ada hal lain kot.
bukan tak mahu jemput semua orang yani, Nubhan tu...kalau di beri peluang, satu kelab kot dia nak hangkut. Tapi dah management kasi limited seat. Nak buat cam ne.
Tak pe, nanti akak kasi CD ek..bleh tengok launching ni.