Wednesday, February 27, 2013

Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2012


Akhirnya tahun ini aku ada sebab nak menonton ABPBH. Ok, tak mau exaggerate sebab bukan aku ada kepentingan pun dalam calon-calon Top 5 tu. Semenjak ABPBH 2008, aku dah tak ambil perduli tentang kewujudan anugerah ni. Kalau tengok pun hanya nak take a glimpse of those super famous artistes yang melaram bagai nak rak kat karpet merah.

Diatas adalah senarai penyampai trofi ABPBH. Notice nama selepas nama Neelofa dan sebelum Nur Fathia tu? Hehhehehhee...  At least aku ada sebab nak tengok ABPBH tahun ni.

Akhirnya dia naik juga ke pentas tu selepas bertahun-tahun. Walaupun hanya sebagai penyampai trofi saja, tapi aku sudah gumbira. One step ahead !! Since 2008 memang dah tak nampak kalibat dia di ABPBH. Memang payah nak nampak dia kat mana-mana award show pun sebenarnya. Tahun ni ada lah jugak. At least people will talk about it.. tak ramai, seorang dua akan bercakap juga kannnnnn....

Sooooooooooo... Good Luck deqnon. Pakai handsome-handsome. Kitaorang bersedia tadah baldi, tangki etc...etc..etc.... untuk fans kamu yang bakal melting & drolling...hikhikhikhikhikhik

p/s : Aku ingat janji aku.... aku akan ingat sampai mati. :)

No comments: