Wednesday, August 20, 2014

BALI TOUR - IN PERSON WITH NUBHAN


Ingat lagi kami pernah buat trip bersama Nubhan ke Cameron HIghlands? That was last year..dah setahun pun.

Tahun ni kami go further, nak bawa kamu semua ke BALI, INDONESIA.

Personally Bali is one of my favourite place. Aku suka Bali bukan sebab surfing nya, tapi sebab budaya nya yang sangat kental. Berjalan disekitar Bali macam masuk ke dalam satu dimensi baru. Dunia yang sangat tradisi dan kuat adat nya. Yang jauh dari kemodenan Kuala Lumpur aku. Hehehhehehe

Aku suka laut di Bali. Tak tahu kenapa, besar dan kuat tapi romantik. Hahhahaa. Camne aku nak describe pun tak tahu camne. Tapi romantiknya ombak dan laut Bali tu lain macam.

Okay, aku memang selalu jatuh cinta dengan laut. Walaupun hanya laut di pantai Morib atau Bagan Lalang. Tengok laut lepas macam membuang masalah jauh sampai ke negeri antah berantah camtu. Aku tak pandai menulis macam penulis-penulis puisi semua..... Tapi aku suka laut... Tu saja.

Okay, mahu ke Bali bersama Nubhan? Sekadar nak melihat-lihat negara orang, sekadar nak bersoping barang-barang tradisional atau sekadar mahu selfie dengan Nubhan, terpulanglah pada diri masing-masing. Harga tak mahal. hanya RM 1,599.00 All In. Nanti akan ada seafood dinner di Jimbaran. Ditemani suara ombak yang sangat merdu... kan happy?? Hehhee

Nak? Kalau nak contact aku atau Harney di012-2444290 atau  012-634 1952

p/s : Kali ni aku nak beli lukisan di Ubud.... Itu saja

No comments: