Tuesday, April 6, 2010

Hello again...

Hai alzzz..

lama giler aku tak tulis apa-apa kat sini kan. Ermmmm....nak kata aku busy sangat pun tak la jugak. Tapi lebih kepada "tak ada mood".Hahhahaa..Banyak yang aku fikirkan sekarang ni. Nak cuba lupakan, tapi tak boleh. Yeah...when you try so hard to put everything behind, it will come infront of you.....hadap je la!!!!..

Ermmm.....3 April (Sabtu), kami mula dengan event pertama NFC. Yang ni memang yang pertama terancang & betul-betul bersedia. yang lelain tu hanya tengok wayang, main futsal etc..etc....yang ringan-ringan je la. Kali ni sambutan Birthday Nubhan yang ke 24...dah 24 tahun pun dah!!!...hahahah....

Memang event kali ni sangat memenatkan!!! Maybe sebab dah lama tak buat event macam ni. Rasa letih satu badan. Bukan je badan...minda pun naik letih. Banyak kelemahan event ni sebenarnya. Sebab utama, AJK line up masih baru. Yang dah selalu buat event NFC ni hanya aku & Tira je. Harney selalunya ambil keje online dan on location. Moon pulak baru. Yang lelain memang la baru sangat-sangat. So, ada cacat cela sana sini tu....mintak maaf la ye. kami akan perbaiki dimasa-masa akan datang.

Citer lain...aku masih boss-less!!!. Dah 4 bulan tak masuk Mahkamah, dah 4 bulan tak dengar kes & 4 bulan tu jugaklah aku kadang-kadang je jejak court room tu.Hahhahahaa...Ada hantu kat dalam tu pun aku tak tahu kot.

okeh la...aku chow dulu...nak siapkan costing event..Motip aku S/U, aku jugak bendahari????..huh!!!!

***masih happy dengan oh!Juwita & Nobody......joget terlambak kekdahnya!!!...

No comments: