Tuesday, February 23, 2010

Kawan lama ku

Hai Alzzzzz..

Sebenarnya aku tak ada mood nak update blog ni. Ditambah dengan kerja yang melimpah ruah, aku rasa macam nak masuk dalam kotak, seal rapat-rapat....lepas tu..tido.Hahahhahaaaa.

Semalam aku jumpa kawan lama aku. Sekelas dari part 1 sampai part 6 kat ITM Segamat.Hahahhaa.Zaman aku dulu, ITM lagik loor.Dah 12 tahun aku tak jumpa dengan dia. Bermula dengan Salyn yang sibuk nak buat reunion, mamat ni plak add aku kat YM dia. Dan the rest...HISTORY!!!

Walaupun selama 2 tahun ni, aku hanya ber YM, ber FB dan SMS dengan Arif ni...tapi lama-lama dia jadi kawan baik aku. Pelik kan!! Sebab masa study dulu, aku tak pernah bercakap pun dengan dia. sekarang ni, dia lah kawan aku mengadu, kawan aku bergaduh & mengata.Hahahhaa. Tapi aku tetap respek dia, sebab dia laki orang..wakkakakaa.

Semalam aku jumpa dengan dia sebab nak mintak tolong.Aku realize yang dia photographer, so...aku minta jasa baik dia untuk tolong buat photoshoot. Ermmmm......puas jugaklah aku kelentong dia, korner sana, korner sini...akhirnya dia setuju.Hahhahaaaa. Macam ni la kawan!!!!. Penat jugak brainstorming........akhirnya kami dapat kata sepakat!...Good to have this kind of friend kannn..Yang tak memandang remeh orang lain.

So, satu keje dah setel. Akan dapat lagi satu keje yang lagi memenatkan. Aku penat, stress & perlukan rehat.

Maybe aku akan take long holiday & lari dari semua ni sekejap.Bila aku dah ok......aku masuk balik..hehheee. Semua ni buat kepala aku jadi macam ikan sumbat.Tinggal lagi ikan sumbat sedap dimakan......kepala aku plak tak boleh dimakan...hahahahhahaaa

So.....chow!!!

No comments: