Sunday, August 29, 2010

My Weekend......

Hai alzzzz...

I spend my weekend dengan melayan anak-anak kecik yang makin nakal ni. Adam dah petah bercakap walaupun masih ada bahasa sanskrit dia tu. Tapi at least aku paham la apa yang dia bebelkan. Walaupun penat bersilat dengan diaorang, tapi seronok melayan diaorang ni. Yang aku tak tahan satu jer..."Ammmi"..."Ammmiii"....adeiiii, aku nak mandi pun ammi jugak, cam no tu? hehhehheee.....

Yang ni Adam dengan bangganya menunjukkan robot nya. Hasil kerja tangan Ammi dia yang kurang kreatif. Actually ni alphabets je...tapi boleh pulak buat macam-macam. Jadiklah robot yang tak berapa menjadik.hahahhaaha..
Yang ni pulak sikecik Aisy yang jiwa kacau.Dia ni sumbat apa pun, dia makan jugak. Memang tak memilih apa yang dia makan. Umur Aisy dah setahun, bercakap pun dah boleh sikit-sikit.Yang best nya pasal dia ni....dia tak banyak ragam. KECUALI bila dia nampak papa dia. Adoooiii..boleh runtuh umah meraung nak dukung.
Petang Sabtu, aku janji dengan Azs nak ambil bunting untuk event berbuka puasa dengan Nubhan & Tomok esoknya.Yang lawaknya, satu set bunting tu tersalah print...Hitam legam muka Nubhan & tomok. Aku ngan Azs terbahak-bahak gelak kat depan oldtown bangsar tu.Nasib baik yang tu Azs kasi free je.

Then aku ngan angah ruzi pergi makan cheese nan kat kedai kak ida. Asalnya nak pergi berempat.tapi sorang ada so called "family matter" & sorang lagi balik kampung. So.....aku ngan angah je la pergi makan berdua.

Ngam-ngam sampai sana, sikit lagi dah nak berbuka. Rezeki kami lah tu.....tetiba tuan kedai plak belanja. Hahhahahaa...kali ni aku ketawa terbahak-bahak ngan angah Ruzi plak....

Esoknya, event berbuka puasa. Aku tak terlibat secara rasmi dengan event ni. Tapi aku tolong jugaklah pasal hal-hal printing. Apa yang aku boleh tolong, aku tolong.

Ini? Ini aku yang dok tunggu angah kat oldtown Bangsar. Gara-gara bunting stand tadak, angah dok pick up aku kat bangsar instead of subang jaya.Dah la dua Nubies buat aku hangin tahap gaban....adeiiii, tak payah citer la. Buat sakit kepala jer.....
Habis event dalam kol 9 cam tu...aku balik dengan angah. Errrmmmm....teksi dari KL Sentral ke Keramat wangsa dah jadi RM20 dah ni...Mahal nak mampuih!!!!

So..habislah weekend aku yang agak bz tu. Hari ni keje, esok cuti balik....rabu, khamis, jumaat......pas tu CUTI!!!!..hahhahaha..ganaih ye aku cuti raya.

Yang ni plak? Yang ni happy bear & extra happy bear.Hahhahahaa...yang biru aku punya. Yang coklat bukan aku punya. lain-lain umo bear ni...Tapi comel kannn????hahhahahahaha
So, tu je la.....aku dok kira profit jual merchandise. Alhamdulillah.....ada la sikit-sikit..hehhehee

p/s: Rasa nak marah, tapi tak boleh nak marah....Rasa geram, tapi tak boleh nak geram.....sakit ati!!!!

No comments: