Monday, August 9, 2010

I'm Back...!!!

Hi alzzzz..

Finally...!! selepas member baik ku meng sound aku, kenapa blog bersawang, maka aku pun balik la kesini buang sawang...hahahahhahaaa....

Aku baru je balik dari Brunei, bercuti 5 hari 4 malam bersama-sama rakan-rakan yang berada didalam gambar diatas.

Masuk office, aku pun ditanya soalan wajib "Best ke Brunei?".....errrrmmm..jawapan pada soalan ini sangat subjektif sebenarnya. kalau pandangan BEST tu adalah pada keseronokan tahap gaban, dengan nite life yang kebabo......maka tak payah la aku cerita. Tapi kalau pandangan tu pada perspektif yang sebaliknya, aku rasa..memang BEST.

Apa yang boleh aku katakan, Brunei tempat nya aman, tak jammed, orang-orang nya peramah & buildingnya sangat mengkagumkan. Terutamanya Empire Hotel yang fees per nite nye boleh buat aku muflis, istana-istana yang boleh dikira banyak dalam satu negara yang kecik & juga masjid yang memang banyak . Toleh la memana, mesti nampak salah satu kubah masjid & they are gold coated. Adehhhh....sampai kami berangan-angan nak kikis bawak balik Malaysia.hahaha

Sebenarnya percutian kami banyak dihabiskan dengan berjumpa peminat encik yang berada ditengah tu, jalan-jalan pun tak banyak.Tapi tak pe...yang penting dapat ramai kawan baru yang sporting-sporting dan kaut sebanyak mana pengalaman.

So.....itu sajalah pasal Brunei.Nak cerita semua dari Isnin sampai jumaat.......tak muat kot blog ni.hahhahahaha

Dan mulai hari ni...aku kembali dengan tugas hakiki aku iaitu menjadi interpreter yang baik untuk Mahkamah 23. Walaupun tak ada boss, tapi aku ada keje. Huhuhuuu. Dan juga tugas aku yang suka & rela sebagai Setiausaha & bendahari bagi FC itu. Aku tak akan terlibat untuk projek-projek dalam masa terdekat ni, maka tumpuan aku adalah pada hal-hal remeh temeh FC yang memang remeh & temeh....huhhhuhuhuhuhuu......

okeh, aku chow dulu.

p/s: tengok balik gambar-gambar kat Brunei, seriously aku dah gemuk. Sangat..sangat gemuk!!!!!..haishhhh. Alhamdulillah esok dah start puasa. Selamat menyambut Ramadhan, bulan yang mulia..... ;)

2 comments:

Aku Seorang Mommy Kepada Fizry said...

uihh...bersih giler..sawang dah takdekkk...kihkihkih...

muko kao cam jopun sosek kekdah eh dalam gamba tu ha!! camano??? hahahahh!!! tu langato oghang cam jopun...tapi chantek gambar ittewww....

Kikey said...

wakakakkakakakakaa...aku dah sapu2 dah nyah, cantekkk tak???

Ontahlah....den pun tak tahu napo. Oghang tu dah memang cam jopun, korea, cino, myanmar etc dah...dio banyak negaro.hahahhahahaa