Sunday, January 6, 2013

Exclusive Hi Tea with Nubhan



This is one gorgeous backdrop I must say. Actually benda ni polystyrene yang di cat dengan gold paint. Kudos tu cik harney kerana rajin memotong, mengecat dan akhirnya bersama-sama menampal  kat dinding tu.

Aku nak cerita pasal majlis ni, tapi aku rasa aku dah kena writer's block. Atau short term memory lost. Atau penyakit M yang sangat kronik. So, aku malas nak cerita.

Sikit je lah, pasal behind the secene things :

Tak macam An Evening With Nubhan, majlis ni dirancang oleh aku dan Harney saja. Kitaorang yang start everything . later dibantu oleh AJK lain menerusi PM kat FB.

Sangat menakutkan kerana this is the first event yang akan di pantau oleh dua orang manager Nubhan yang errrrrrrrrrrrr........A Class !! Matilah!!!

Nubhan come into the picture, dalam slightly a month before. Tak macam event-event yang dulu-dulu. Tahun ni dia loose sikit dan serahkan semuanya kat kitaorang. Yipppp peeeeeeee.... Kebebasan sepenuhnya!!

Meeting...meeting..meeting kitaorang berdua dengan kak Lina di rebung tu. Kalau tak mendatangkan duit, agaknya kak Lina tu nangis tengok kitaorang kot.hahhahahaha

Semua persediaan pasal event ni, kitaorang dah buat siap-siap awal-awal. So, menjelang event.... tak banyak benda nak dilakukan. Kami belajar dari kesilapan dulu-dulu. Yang buat muka jadi macam panda bear tu dulu.

Aku memang stress bagai nak mampsss seminggu sebelum event sebab Aisy masuk Hospital, mak tak sihat, kerja opis melambak-lambak bla..bla..bla... Sampai rasa nak menangis. So, moody sepanjang minggu. Hahhahahha... kesian kat harney. Aku rasa dia perasan mood aku cam huduh giler.

Aku malas dah nak cerita dah weh...

So, di hari berlangsungnya majlis tu................

Nubhan demam. Nampak sangat muka dia macam dok mintak bantal jer. Hahhaha.. Thanks anyway for not complaining even kena round table berkali-kali, menyanyi, sain otograph, kena buli jadi pak pacak kat depan. Kesian pulak aku tengok.

First time in my life buat event bersama NFC.. aku dapat kerusi. Yeabedabeduuuu!!!!! Kerusi VIP lagik. Cadangan kak e, aku ngan Harney duduk bersama kak e, kak faiz & Nubhan. Ngeh,,ngeh..ngeh.... VIP tu VIP jugak, tapi kerja tak gak berhenti. Dah camno?? hahhahaa

Ajoy & Kt jadi pengacara... Mula-mula malu, lepas tu... they are so funny. Memang ada bakat pengacara derang ni. Thanks korang walaupun Kt tu sebenarnya bidan terjun. it's ok.... semua went smoothly.

Tak tahu nak cerita apa dah, So, here we go..

Thanks semua AJK sebab membantu walaupun kat PM jer, tapi bila sampai kat lokasi...korang memang terbaik. Sentiasa tahu apa yang nak dilakukan.

Thanks Kak E & Kak Faiz sebab beri kitaorang semangat. A simple congratulations from both of them buat aku kembang tak kuncup-kuncup. Kahkahkahkahkah. Tak tahu kah mereka, dua, tiga hari sebelum event...kaki sejuk bila mengenangkan it's them yang akan hadir. hahahhahahaa

Thanks semua guest yang hadir. event ni simple, tapi ada satu keistimewaan yang lain dari yang lain. Sebab ramai orang-orang lama hadir & orang-orang baru muncul. Bila tengok ada yang tua, yang dewasa, remaja, kanak-kanak, baby. Banyak peringkat usia membuatkan majlis ni nampak macam family gathering.

Thanks a million Nubhan, Event ni tak akan jadi if you're not there. Thanks again!!

p/s : Another event.. DONE!!! 

No comments: