Tuesday, January 1, 2013

Happy new Year 2013


Happy New Year Everyone!!

Ok, new year is here. Tahun dah bertukar, usia pun dah makin naik. Tak lama lagi nak naik siri lain pulak. Tua nya dah aku. Ahakss!!!

Tahun ni nak pasang azam apa agaknya? Aku tak tahu lah nak pasang azam ke tidak. Tapi maybe aku nak capai cita-cita aku untuk tahun ni. Aku kena berani & kena kuat. Jangan takut-takut. Kalau takut, memang aku akan berada di takuk lama je lah jawabnya. Bertahun-tahun duduk di sini, tak bergerak-gerak...

Tak ada apa yang aku nak cerita untuk tahun yang baru masuk 2 hari ni. Sebab ceritanya balik-balik sama je.

Tunggu hari Sabtu untuk event NFC, lepas tu InsyaAllah aku nak kejar cita-cita aku. Doakan aku ada semangat ni..

p/s : Malam tadi tiba-tiba rasa lemas tak tahu kenapa....terasa nak terbang jauh-jauh atau berlari tak berhenti-henti sampai ke hujung semenanjung. Tapi kalau aku buat, orang kata aku gila pulak...

No comments: