Tuesday, December 29, 2009

Azam tahun baru???

Hai Alzzz..

Esok adalah hari terakhir dalam 2009. Hari Jumaat......dah masuk tahun baru, 2010. So..............persoalannya, adakah azam tahun ni berjaya?
Haa..haa..Tu memang persoalan yang sangat susah nak dijawab. Aku tak rasa aku perlukan azam untuk 2010 sebab azam 2009 ni pun tengah diawang-awangan lagi. Aku nak biarkan hidup ni go with the flow. merancang banyak-banyak pun tak membawa manfaat pun.
Apa yang aku akan buat tahun depan aku akan consider sebagai bukan azam. Hanya aim untuk hidup yang lebih baik.
Maybe tahun depan aku akan seriously berfikir tentang nak beli benda yang ada 4 tayar, berbumbung & boleh berjalan diatas jalan raya. Haa..haaaa.....Kereta!!!. Penat dah aku menyusahkan kawan-kawan menghantar aku balik. Kalau nak balik malam je, mesti benda yang pertama datang dalam kepala aku...siapa yang nak hantar balik? So..............tahun depan kena lebih bersedia.

Lepas tu, aku ingat nak berjalan ke luar negara lagi. Setakat ni hanya 3 negara je yang pernah aku lawati. Insya-Allah, ada rezeki mungkin nak cari sebuah negara lagi.Wahhhhhhhhhh.......tinggi nya cita-cita aku.

Maybe melancong dalam negara pun akan jadi agenda aku tahun depan. Kesian Phan, dah berkali-kali dia ajak aku pergi penang. Kalau tak ada apa aral...aku nak juga pergi kesana jumpa dia. Emmmmm......Linda pulak dah pergi Dungun. Aku doakan Linda dapat balik KL..hee..heeee....Dah lama tak jumpa partner in crime aku tuh. Huhuhuhuhuu.

FC? Yang ni memang kes naya. Tapi naya tak naya jugaklah......tahun depan cabarannya menjadi lebih besar. Kenapa aku masih stay? It's not because of him if you ask me. Aku hanya doing a favour....for a friend. Doakan saja semuanya akan berjalan lancar.Nak kata aku yakin sangat, tak juga.Tapi kadang-kadang tu yakin sangat pun tak guna la jugak.......emmm...tak tahu nak cakap apa laaaa...Que sera sera...

Hal lain? Yang tu akan ku consider as time goes by. Buat masa ni................aku terima saja apa yang datang. By the way..ini gambar-gambar Adam yang telah dianayai oleh mama nya. Apalah nasib budak ni dapat mama kepala sengal macam tu.wakakakakaaa..
Model barang plastik??? model bakul? atau fesyen tahun 2010???...Haa..haaaa....Bayangkan dia boleh berlari dengan selambanya pakai bakul ni kat kepala. Ingat topi keledar ke hapa? Adoyaiii anak aku!!!!!...haa..haaa...Ini pulak akibat menangis berguling-guling merajuk sambil pakai songkok.Tak pasal-pasal kena letak bunga. Dah macam krisis identiti dah ghupenye.

Haa..haaaa.saja je kannnn mummy dia kannnnn.....Nasib ko lah Dam dapat mama & mummy macam ni. Sabar je ye....hee..heee..

2 comments:

Iena said...

Leh jadik bukti bergambar nie..macam mana sengal nyer mama ngan mummy dier..wakakaka..

Unknown said...

Tulah pasal...ibu-ibu alaf baru memang kejam...haa..haaaa...