Wednesday, December 30, 2009

Video Clip "Aku jatuh cinta"

Hai Alzzz...

Saja nak tayang video ni..haa..haaaa..walaupun aku tahu suara liyana ni tak semerdu atau segemersik mana, tapi boleh laaaa jugak.

Bukan lagu atau suara yang aku nak ceritakan, tapi video clip ni. Walaupun banyak campur-campur dengan scene dari filem Duhai Si Pari-pari..tapi still, video clip ni cantik.

emmmm..dah lama tak tengok video clip artis Malaysia yang bagus since ramai penyanyi senior hybernate. Hee..heee..

So, tak pe la...ENJOY je la!!...

video credit to: ghazTHEMEDIAHUSTLER

">

2 comments:

Lina said...

kikey...

aku baru pasan lagu liyana nieh..sedap gak eh..vc best..minat pulak tengok..take a good care of urself k..:)

Kikey said...

Yulah..aku suka VC nye. dengar lagu je macm tak bets..bila tengok VC..macam best la plak..hehehhe