Wednesday, December 12, 2012

Seminar Isu Kesihatan Wanita Terkini

Tuuu dia tajuk!! Terbaekkk dari ladang. 

Actually seminar ni anjuran Puspanita Kebangsaan . Buat kat Dewan Sri Endon di Putrajaya. Dasat gak Puspanita ni sebab derang ada satu bangunan sendiri yang nama nya Puspanitapuri. Dewan ala-ala Hotel 5 bintang la jugak aku tengok. Hehehehe.

So, inilah tajuknya... Kenapa cun je aku amik gambar tu? Jawapannya senang, sebab aku dok depan sekali!! Hahahaha. Memang terbaekkk. nak tido pun tak dapat..
 Ini lah apa yang aku dapat kat seminar tu. Katanya juru ceramah tu... errrr suka aku je letak nama panggilan dia kan. Encik tu lah kata, minum air banyak-banyak cam ni. Errrmmmm aku tahu somebody yang minum air 1500 ml, 2 botol dalam masa sejam!!! Memang dasar tangki air... hikhikhikhik. Dan kulit dia memang terbaekkk sebenarnya.
 Oklah, aku minum lah air.

Tapi ironi nya, kat majlis ni la yang tak dapat nak minum air banyak, sebab air pun habis. Makanan apatah lagik. Memang selalu aku pergi majlis anjuran Puspanita Kebangsaan makanan tak cukup. Mungkin semua orang lapar sangat kot.
 Ini lampu. Memang ini lampu lah, aku snap sebab aku suka lampu nih. Cantik kan, sangat cute.
 Actually Puspanitapuri ni cantik. Tengoklah corridor nya. Tempat ni sesuai kalau di buat resort. Dah la lepas hujan, rasa tenang jer.
Tengoklah... tenang kan!! Kalau menginap kat sini pun boleh. Tapi aku tak sure nak buat camne. Maybe kena mohon kat Jawatankuasa yang pegang Puspanita Kebangsaan kot.

So, itu jer lah seminar semalam. Balik office, ada satu lautan kerja nak kena settelkan. Malam ni aku nak ke Hatyai. My first time ke luar negara dengan mak. Hope everything will be fine.

p/s Revisiting Hatyai.....since 2005, mesti banyak yang berubah kan.. ;)

No comments: