Monday, July 6, 2009

It's been a month

Hai Allllzzz...

Tak der apa nak citer la plak sekarang ni. Bosan kannnn... Aku pun bosan jugak sebenarnya. Dah lama tak keluar lepak-lepak dengan Tegarians. Sabtu hari tu aku lalu kat Starbucks The Garden, tetiba rasa rindu dengan tempat tu. Tempat Tegarians lepak. Kalau lepak, berjam-jam lamanya...kadang-kadang sampai ke tengah malam. Sampai Starbucks tutup....Haa..haaaaa..Kena duduk luar pun, lepak lagi tuh...!!!
It's been a month since last gathering. Gath yang banyak meninggalkan kenangan & pengajaran pada aku. Aku learn banyak pasal orang - orang sekeliling aku. Yang aku nampak negatif, rupanya positif & yang aku nampak positif rupanya hampeh. Semua tu buat aku ingat sampai sekarang. Yeap!! Kata orang, pengalaman tu cikgu paling kejam. Sebab bagi result dulu baru bagi soklan (Heee..heeeee...lebih kurang macam tu la katanya). Bukan mudah nak organize satu majlis sebesar itu dengan masa yang limited. Alhamdulillah, the team sentiasa support each other sampai akhirnya majlis tu terzahir. Emmmmmmmm...It's something I will remember for the rest of my life.
Tiba-tiba aku rindu dengan kesungguhan & keterujaan Tegarians. Orang-orang yang berani buat apa saja demi Nubhan. Huh!!!! Aku tak tahu berbaloi atau tidak, tapi aku rasa titik tolaknya adalah kasih sayang. Yelah, kalau kami tak sayang sesama kami, dah lama bertikam dah tu. Walaupun ada jugak bertikam lidah kannnn.Hee..he..adatlah tu.
Cakap pasal Nubhan ni, hari ni genap sebulan aku tak jumpa dia. I've been a good girl? or a bad girl? Aku banyak missed show dia. Last aku "jumpa" dia was at Sungai Buloh. Itupun kami kat bawah pentas, dia atas pentas tapi lepas tu kena naik jugak ke atas pentas..wakakkakaka. Adehhhh...sepanjang hidup aku, dua kali aku kena dera atas pentas & kedua2nya adalah gara-gara Nubhan. Huh!!!!!!
Emmmm..ever wonder why I said aku tak mahu melayan soalan merepek? Simple!! Aku tak bagi no phone aku atau YM aku untuk orang tanya hal peribadi orang yang tak kenal aku dan yang aku tak berapa kenal. So, sesapa yang nak bertanya soalan yang agak-agak diluar bidang kuasa aku tu, sila jangan tanya. Sebab aku memang tak tahu...huhuhuhuhuu
Tapi aku layan SMS orang yang tanya.."Kak........saya nak beli Merchandise...." Waaahhh!!! Yang tu aku balas jugak walaupun kol 3 pagi. Hikhikhikhikhikkkk...

** Tegarians, Tegarettes....AFCM....korang boleh je nak SMS bila2....heee..hee..hee..

6 comments:

Harney said...

Saye pon windu same Nubhannnn jugakkkkkkkkkk....! :-|

Dah lame tak tengok die nyanyi live...Huhu

Kikey said...

Kannnnn...lama tak tengok dia nyanyi LIVE.Actually tu je yang penting. Nak tengok muka dia, kat Forumotion tu hari2 nampak...hee..heee

tira_blurb said...

Miss his performance too!

Kikey said...

huhuhuhuhuu...nampaknya bukan akak je yang dah lama tak tengok Nubh perform. Korang jugak ek...huhuhuuhuh

AjymNarnia said...

Saya jugeeee....hukhukhuk...

i yg kategori +ve ke yg hampeh yek... takutnya aku....hukhukhuk...

Kikey said...

wahhh..beramai2 kita naik satu kapal ni ha......Giler lama tak tengok Nubh perform kannnn...

Tak lah ajym. Aku memahami situasi ko..hee..heee