Sunday, July 5, 2009

Jalan-Jalan Cari Pasal

Hai Alzzz...

Actually aku tak der apa nak citer. Just hari Sabtu tu aku pi jalan-jalan cari pasal dengan sorang lagik kawan lama yang namanya Linda. Haaaaaaaaaaa...!! Yang ni memang geng satu kepala punya. Aku jumpa dengan pompuan ni kat Kelab Darul Ehsan di tahun 2004. Mulanya aku tak tegur pun dia walaupun dia dok sebelah aku.Tapi akhirnya aku join gelakkan dia lepas dia kena buli nyanyi karaoke ngan Adam. Punya lah sumbang!!!...wakakkakakaa.

Sabtu tu kami hanya merayau tak tentu arah kat Mid Valley. Mula-mula makan kat Secret Recipe, lepas tu jalan-jalan window shopping. Lepas tu stop pergi makan laksa asam. Kemudian jalan lagik keluar masuk kedai. Last sekali pergi makan Tako Tao....sambil mengumpat. Keluar masuk toilet entah berapa kali. Memang menghabiskan masa jelah.....hee..heeeee..
Tengah syok-syok makan Tako sambil lepak-lepak, ternampak la Ning Baizura ngan hubby jalan-jalan. Macam besalah, kami tengok jelah. Elok plak tu, diaorang stop kat depan kami dok suap-suap roti. Emmmmm....hee..heeeee...Tak kisahlah tu kan, somi isteri katanya. Tapi baju Ning Ya Ampunnnn...Adooiii!!! Agak tak proper la dipakai di tengah khalayak ramai macam tu.Sungguh la cekcinyeee...

So, after mengisi perut, aku balik....Linda pun balik.....Nasib dialah kena balik guna signboard sebab tak tahu jalan. Wakakakkakaka...Kesian ko cik bintang!!!!

Ngan Linda time kawen Murnie kat Melaka...

No comments: