Monday, November 30, 2009

Show @ Seremban

Hai alzzz...

cerita basi!! Tapi nak jugak cerita.

Hari Ahad 29 November, aku pergi show Nubhan kat Seremban. Show untuk TM. Jangan tanya kenapa aku gigih sangat pergi show tu sensorang. Sebab hanya orang yang tahu saja tahu kenapa aku jadik sampai cenggitu. Haa..haaaa...haaaaaa....Sungguh complicated!!!

Aku sampai sana dah pukul 1 lebih, jumpa lah dengan dak-dak Nubies yang tengah bersidai kat MCD. Sorry la ye korang, senang hati je aku sebat makanan korang. Kenyataannya, aku lapar tahap gaban ketika itu.

Show start dalam pukul 2 lebih macam tu. Nubhan nyanyi 4 lagu,Cari Jodoh ( Kelakar siott lagu nih...haa..haaaaa), Fall For you, Tercipta untukku & Seadanya aku. Frankly speaking, aku tak berapa puas ati dengan show yang ini. Tapi considering some factors...eeeemmmm...Yeahh!!Ignore je lah kecacatan yang sikit-sikit tuh.

Lepas show, aku naik tingkat 2 kat parking. Yelah,terpaksa mintak belas ehsan Zaly untuk hantar balik.Heee..heeeee.....Kebetulannya Nubhan ada kat situ, so opportunity lah untuk Nubies yang datang untuk berjumpa & bergambar dengan dia dalam keadaan yang aman sikit. Eemmmm...motip tetiba vending machine kat sebelah tu “bercakap”??? Haa..haaaa...macam-macam pulak cakapnye, nak amik gambar jugak datanglah...errr..keluarlah dari situ!! errrkkk!!!!!!

So....kami balik KL jelah lepas tuh.Tujuan aku kesitu tak kesampaian sebenarnya atas sebab-sebab yang tak dapat dielakkan.Tapi aku dapat cara lain untuk itu. (Cepatlah semua ni berlalu, aku dah penat giler ni!!!.)

Esok Insya-Allah, aku akan lepaskan apa yang lama sangat berada dalam tangan aku. Hampir 2 bulan terperap!!! Bagaimana caranya untuk aku lepaskan, jangan tanya. Mungkin aku dalam keadaan mood baik, aku akan cakap baik-baik. Tapi kalau aku dalam mood tak baik.....Emmmm, tapi rasanya aku tak akan tembak sesapa. It's not going to be a personal attack. Walau macam mana terkilan pun aku, aku akan jaga air muka orang lain. Aku tahu macam mana rasanya kena tembak bertubi-tubi dan aku tak akan sampai hati buat orang lain macam tu.

So, untuk sesapa yang berkenaan, jumpa esok. Mungkin yang terakhir dalam tahun ni & yang terakhir untuk aku berada didalamnya....It's December by the way.

Me ...............Thinking of climbing......I need to start on something. Kang tak lopeh naik kang....Haa..haa..haaaaaa....

*Picture credit to Tira's facebook. Gambar-gambar lain, sila lah melawat Nubhan FC, dah tahap kilo dah ada kat situ...hehehhehee...

No comments: