Wednesday, November 4, 2009

Merapu..............

Hai Allzzz..

Haa..haaaa..actually aku tak da apa nak tulis. Aku hanya pening kepala ngan paper work yang sangat rumit ni. So.................merapu la jawabnya.

Actually aku nak cerita, tadi aku google gambar majalah sensasi.

Kenapa aku google?

Sebab aku dah lupa macam mana rupa majalah tu.

Kenapa aku nak ingat rupa majalah tu?

Sebab budak-budak ni ada photoshoot dengan Nubhan untuk majalah tu. So, aku hanya nak refresh my mind on how the magazine looks like.

Aku jumpa la dengan gambar majalah tu.

Tapi......the picture leads me to somewhere else. Tiba-tiba macam naik DeLorean ikut Marty McFly.........

Sampai ke SINI...

Ke"rumah" lama.....(((Spook!!!))..........Where's Sam & Dean?????

Well, actually....Website ni was established pada 2004 ketika AF2. 5 years back...tapi still ada kat situ & masih boleh digunakan, lagi best...masih boleh reply.Haa..haaaaa....Bravo Doc Brown!!!!

So now.....I'm smiling la sekarang baca posting sendiri & kawan-kawan lama. Haa..haaa.caya tak? ramai yang masih contact & ada yang jadi BFF dah sekarang ni...hee..heeee..way to go Paris Hilton!!!!!!!!!...Haa..haaa..

Errr...Apa aku merapu ni....

I'm totally loosing my mind now. Mata dah nampak nombor je....."Aku bukan robot...aku bukan robot!!!" Ahaksss!!!

*** Teringat pulak baju levi's gambar robot......"play time"...haa...haaa...haaaaa...

No comments: