Thursday, November 20, 2008

Gambar lama.....

On last Saturday, my mom & me did some spring cleaning job. Emmmm...I found these pixies of mine. Heheeee....heeeeee.....
This is me. About 3 years old di rumah Atok aku kat Bukit Permai, Keramat. Notice a very big cat lying comfortably kat belakang tu? tu nama nye BIK. Ayah Teh aku yang kutip katChow Kit.Hee..heee.Time ni hanya aku & akak je cucu family sebelah mak. So, gambar kami je yang melambak-lambak.Hee..hee..kecik-kecik lagi dah nak seksi, skirt dah la pendek, lagi mahu tarik....wakakakkakakaa......
This is a dork!! Hakhakhakhak....Besonya spek aku!!!!!!!!!!....Gambar ni aku tak ingat bila diambik. I think I'm in my teenager lagi.Pakai baju pun ala kadar jer.Aku terjumpa gambar ni dalam satu address book lama. Boleh tu dengan bangganya gunting gambar letak dalam address book. Memang lawak!!!!...Kalau lawa tak pe, ini macam nerd...haa..haa..
Gambar ni aku jumpa dalam sampul surat. Aku tak tahu kenapa ada dalam sampul surat. Tak ingat dah. Ini zaman bila aku pun tak ingat. But one thing I remember, it's just me & akak ronda-ronda sampai dataran merdeka ni.
Well..this is a very new pix. Adam Danish & his fish finger. Comot!!...Sometimes we just let him comot to the max. After that, we take him to a shower to clean him up.Which he looovvveeeessss a lot. Nak masuk bilik mandi siap melambai-lambai ala2 miss universe.Lepas tu keluar pun melambai-lambai.Such a funy boy.ha..haaa...
Tak ada kena mengena dengan cerita ini. Haa..haaa..ini nasi goreng di Chakri Palace KLCC. Tempting? Delicious? You bet!! And it cost A LOT of Ringgit Malaysia!!!...haa..haaa..haaaaaa..

No comments: