Monday, November 10, 2008

Just Another Stupid.......Weirdo

What happened to the topic? the subject?...well, it's goes solely to one weirdo. Who is she / he? Dont speculate. Because hanya aku saja tahu siapa weirdo iteww.Blog aku kan, suka hati akulah nak tulis apa...

Well...Aku bukan diajar untuk kurang ajar. Aku diajar untuk hormat ORANG TUA. Aku sentiasa diajar untuk bercakap dengan low note kalau mengadap orang yang lebih berusia. Tapi kadang-kadang orang tua ni melampau jugak. Mentang-mentang la dah banyak makan garam. Sesedap rasa je letak CHOP MOHOR kat kepala orang. Seriously, I dont know what the hell is he/she thinking about. Macam tak pernah muda. Dulu muda-muda pun having fun jugak kan.........ke memang tak pernah having fun?....hee..heee..

Aku tak mahu mention siapa yang dah buat aku meradang tu. sebab rasanya kalau aku nak cakap, memang ramai. Semuanya layak aku panggil mak, panggil ayah. Some of them memang layak aku panggil macam tu pun. Termasuk la yang sorang ni.But he/she dont think like they should. What is he/she expected from me? an angel that can pluck stars from the sky? dream on.........I'm far from it. I'm a little demon myself, Black sheep & greedy for bloods.......Haa..haa..haaa.....Sounds awfully distracting am I?. Tadak la....I'm nice what....!!!!..too much of horror movies jer.

Aku hanya minta dari manusia or weirdo yang sibuk mengata tu, insaflah ko.........Dunia ni kecik je. Lagi kecik kalau umur dah meningkat naik.Nikmatilah hidup ni, sebab one day, when it stops...........there's no turning back. Jangan penuhkan hidup yang TUHAN bagi ni dengan hasad dengki, hasutan, kejian & fitnah. Takut nanti tiba-tiba enjin stop, lampu padam, semuanya dah tak berfungsi.......tak sempat nak minta maaf. Ko nak expect orang yang korang keji tu maafkan ko sambil tergolek-golek menangis ke? Tak ada maknanya..........Kita boleh teka hati orang ke?

So, untuk weirdos tu.....INSAFLAH.....Tak ada gunanya buat dosa ngan orang yang tak ada dosa ngan ko.

No comments: