Monday, November 3, 2008

My Friends

After being forced by my dearest friends, I've decided to open another blog. Just to share my stories la kan.Yang tak terlalu personal of coz. Actually aku tak tahu nak tulis apa. So, I think I started with introducing peoples who I hang out with. They are my friends.....
This is Fitrynne.Hee..hee..Nevermind her real name. Just call her Fit!. The first Nubies yang aku kenal. Mula-mula aku ingatkan aku akan kekok dengan Fit, tapi jumpa tak sampai beberapa saat, dah mula nak menganyam ketupat.Haa..haaa.Fit ni guraunya kasar. Tapi hati baik.
Namanya Muzi. Tapi nama forum mulan. Aku kenal Muzi kat Masjid Taman Maluri. hee..hee..Mulianya tempat aku kenal Muzi kannnn. Mula-mula aku ingat dia ni pemalu.Ghupenya.........lebih "sewel" dari aku.Haa..haaa..Jangan judge dia dengan lemah lembut dia tu. sebab dia boleh jadik berani mengalahkan yang lain.Don't play play...

Edna. Jiran aku lah jugak kekdahnya. Haa..haaa...Dia ni yang paling tinggi antara kami semua. Edna ni paling suka menyanyi dalam kete, paling suka mengusik & kalau bercakap, macam ada speaker dalam tekak. Aku suka je tengok gelagat Edna ni mengusik kawan-kawan yang lain. Selalu jadik mangsa si Muzi lah......Haa..haaaa...Berhari-hari mengusik, tak habis-habis.

Our Very Own Tira. The youngest in the group.Walaupun Tira ni muda, tapi perangai dia tak lah macam kanak-kanak Ribena. Just kalau ada show, memang Tira suka menjerit.Haa..haaa....Saja nak kasi happening. aku suka sembang dengan Tira sebab dia banyak idea & banyak pendapat.

Dia yo yo oo pakai nama cheith kat dalam Forum. Sekali tiba-tiba timbul nama YB. sampai sekarang ni lekat la ngan nama tu.Haa..haaaaaaa...YB ni sekampung ngan aku lah kiranya. Orang Negeri Sembilan. Pokek loghat eh. Dia ni memang berbeza dengan the rest of us. Nak tahu kenapa? Sebab dia ni sorang je yang sangat-sangat diplomatik. Haa..haaaa....
The one & only yang paling banyak nama. Terpulanglah nak panggil dia apa. Halle, Red, Neves, baby, Braggs....Suka hatilah. Sebab semuanya merujuk kat dia. Hee..heee..Dia ni memang suka ketawa. Lawaknya sikit, ketawanya berdekah-dekah. Sama cam Muzi, dia ni selalunya end up jadik Supir kami.Hee..heeee...Walaupun mula-mula kekok jugak ngan Neves ni, tapi lama-lama aku selesa dengan dia.
Atok a.k.a Jimmie. Satu-satunya lelaki dalam group ni. Tapi jangan salah terkam. Dia ni tak lembut pun. Being the only guy, Atok actually very protective. Walaupun jauh kat Brunei tu, tapi boleh kata kami berhubung hari-hari. Aku selesa berkawan dengan Atok. Dia ni semuanya main belasah jer........Layannnnnn.....
Kak Fazy. Aku jarang jumpa kak Fazy. Tapi dia ni kalau jumpa, memang boleh layan jugak kepala dia. Just kak Fazy tak lah gila-gila macam yang lain.Maybe sebab dia berusia sikit dari yang lain, jadiknya dia tak lah berapa nak melepak sana-sini.Hee..heeeee.....Harap nanti bleh jumpa kak Fazy, menganyam ketupat...Haa..haaa...

Kak Sue a.k.a Tweety_cute. Dah lama tak hang out ngan kak Sue. Dia ni kalau bercakap, memang tak bleh berenti. Seronok jugak layan sembang ngan dia. Paling aku ingat pasal kak Sue ni, dialah yang pujuk aku masa aku down dulu. Sanggup call aku lebih sejam just to cheer me up.Haaa..haaaaaa.....Kadang-kadang nak jugak lah kan bermanja-manja dengan kakak-kakak nih....
Okeh.....tu sajalah kawan-kawan aku dalam Nubhan FC. Orang kata GENG aku. Tapi diaorang ni lah orang-orang yang aku selesa keluar makan, bergurau senda, bercerita. I don't know what they think about me.terpulanglah...nak fikir baik ke fikir buruk...apa aku boleh buat kannnnn....hee..heee...

No comments: