Sunday, November 9, 2008

Tension giler!!!

Masuk office pagi ni........buka internet.........buka email............nampak private Message. Click pada link...............hambek ko!!!!!! Hampir pitam aku!!!!....

kenapalah aku tak pernah terfikir yang aku ada dua tempat yang patut aku check. Masalahnya aku tak pernah check.Sebab sebelum ini tak ada orang pun yang nak Private Message aku kat situ.Kalau ada pun, hanya official message. Tapi bila aku dah dungu sangat tak check PM, maka aku terlepas la satu PM yang AMAT PENTING. Yang aku TUNGGU sampai ke pagi. Yang aku memang NAK sangat!!!.... Kenapalah aku macam ni?Hisshhh!!! Gilerr tensen.

To my friends - Sorry sangat sebab aku terlepas pandang sesuatu yang korang amanahkan pada aku. Aku tertinggal sorang dari kita.Bukan dia tak cuba, tapi aku yang lalai.....Jangan salahkan dia kay, dia langsung tak salah dalam ini cerita.Dia dah try & masa yang dia bagi, cukup untuk aku buat semuanya...Just aku je yang tak nampak.

To Beday gurl - Sorry kad tu cacat......bukan salah dia. Salah aku....huhuhhuu...Maybe aku kena lebih berhati-hati next time. he's doing his best and he did..!!!

To THAT PERSON - I'm so sorry. Bukan salah ko. You've tried & it's really sweet...Walaupun ko tak tahu apa yang terjadi, tapi tetap rasa tak best!!..huhuuhuhuu...

Arrgghhh!!!!!!! aku tensen tahap gaban dah ni....gotta get some latte this afternoon.....or starbucks!! where can I find starbuck??!!!...I need one!!!...Arrghhh!!!

1 comment:

YB Chieth said...

sabar je lah..bukan sesuatu yg mmg ko sengajakan..kitorg paham..