Saturday, April 18, 2009

Jiwa Kacau

Hai alllzzzzz..

Tak tahu nak tulis apa lah.Hee..heee..

Actually I've been thinking about something very Serious. Tengah seek advice dari some peoples, nanti kalau ada keputusannya, aku akan kasi tahu disini ye...Kalau adalah..kalau tak de, abaikan jelah!!!

For the mean time, meh aku citer alkisah aku yang dah addicted ngan Play Station ni. Sebenar-benarnya, aku memang tak suka PS........langsung tak suka. Orang nak main la macam mana pun, aku tengok pun malas. Bukan sebab tak nak cube, tapi sebab aku rasa...eemmmm............Nevermind!!!

Tapi...recently, aku rasa depressed sikit. Banyak keje, banyak hal nak fikir, banyak benda yang menserabutkan kepala. So, aku decided nak layan Adam Danish main PS2. Emmmm....Adam Danish baru 1 tahun 8 bulan ye tuan-tuan & puan-puan. Haa..haaaa...

Dalam almari tu, banyak CD games yang abang ipar aku beli...sampai aku tak tahu yang mana satu nak main. Geledah punya geledah.....nak lah jugak tengok games mana tak ganas sangat untuk anak kecik tengok kannnn...so, aku terjumpa Tekken 5. Adoooiii.....pada orang yang memang kaki game, memang rasa game ni dah SO YESTERDAY dah...tapi bagi aku yang memang tak layan benda ni........aku layan je la..janji rock!!!.

Aku pun mainlah dengan Adam....Wahhhhhhh...untuk kanak-kanak bawah umo 2 tahun, terer gak Adam ni main game. Hee..heee...habislah aku, dok meracun anak sendirik jadik gile game!!!. Pada aku, dari main game lumba kete, aku ske lagik game bertendang terajang ni. Rasa release tension bila aku dapat belasah cukup-cukup lawan aku. Tapi jangan kata aku ajak Adam main sebab dia budak kecik........banyak kali jugak aku balik yang kena K.O. Haa..haa..haa...budak-budak zaman siber.Zaman aku kecik-kecik dulu, tak der benda macam ni. Yang aku tahu...umo 2 tahun tu abah aku ajar aku ngan akak lagu "One Way Ticket" jer...hee..heeeee....

Ni favourite character aku......Korang yang memang dah kenal TEKKEN, dah tahu lah kan sapa ni....Hee..heeee...

Kenapa aku suka choose hwoarang?????
Korang tengoklah sendirik!!!!!!!!!!!!...haa..haa..haaaaaaaaaa...





























pic credit to murai

No comments: