Sunday, May 17, 2009

Busy

Busy.....Bukan busy giler, tapi busy sikit la.....Haa...haaaa...Biasalah tu, ada masa tak banyak kerja, ada masanya banyak. So, dalam beberapa hari ni, memang banyak kerja. Tapi aku enjoy jugaklah.

By the way...AF7 dah pun wrap up last Saturday. Semua dah tahu Hafiz Juaranya, Aril coming second dan Akim third. Kesian jugaklah kat isma sebab dapat trofi je sebijik walaupun berjaya masuk final. Hee..heee..Nak buat cam ne kan, bukan rezeki.

Emmm..aku tak nak lah cakap pasal AF7, sebab seperti yang semua tahu, I dont give a damn pun pasal AF7 ni. Walaupun aku tengok konsert almost every week kat TV dan pernah once pergi tengok kat stadium. Tapi...eeeeeeeeemmm entahlah, not that those kids tak bagus, tapi tak berminat. Tu jer..

So, aku malas nak tulis apa-apa, just nak diingatkan pada fans Nubhan, gathering kita 6 Jun ni receive a very good response. So, to all yang teragak dan masih berkira-kira nak pergi tu, aku nak cakap awal-awal lah, cepat buat keputusan. Sebab numbers nya increse every day. Silap-silap nanti, tak ada tempat.........jangan menyesal pulak..hee..heee...

Kalau nak tahu lebih lanjut, just SMS aku atau hanya PM je aku kat Nubhan FC. Nanti aku akan jelaskan panjang lebar. Yang biasa ngan Tira, boleh do the same on or before 22 Mei 2009. Nak bagi nama after tu pon boleh jugak, tapi make sure before 31 Mei okey.

Kita jumpa di sanaaaaaaaa!!!!!!!!!!

No comments: