Thursday, May 7, 2009

Tangan siapakah ini???

Tangan-tangan siapa ni????? Gelang buy 1 get 4 free ke??? Haa..haa..haaa..Bukan!! Gelang ni pemberian Nia a.k.a Bwicked dari Brunei. Dia datang ke KL bawa buah tangan untuk kawan-kawan kat sini. Semuanya ada berapa aku dah lupa. Tapi pada hari kami ambil gambar ni....ini sajalah yang ada.

Gambar ni aku tak ingat siapa yang snap.Hee..hee..tapi it's just of one those days bila kami mula ambil gambar tangan dan kaki. Lepas tu,boleh pulak mummy Adam terlibat sama dalam gambar ini. Mummy Adam....Adam ha ha tak tahu tu lerrr. Kebetulan bwicked pun beli satu untuk dia. Hee..heeee....

Kami mula kenal ditahun 2004 dan masih berkawan sehingga sekarang.Ada satu yang teramat istimewa tentang mereka ini. Mereka simple!! Memang sangat simple. aku suka kesederhanaan diaorang ni.Emmmmmmmm....time passes by kan. Ila pun dah kawen, anak faza pun dah besar mana pun tak tahu la. Dah sekolah menengah kot. wonbin pun...anak-anak dia dah besar kot. Linda dah jadi engineer. Phan dah tukar kete, Feeda pun kannnnn. Haa..haaa...Si Shaz dah abes belajar, aritu dia sambung study. emmm...Ayue pun nak jadik doktor dah.Tapi yang tak bestnye, budak-budak sabah semuanya dah senyap sunyi.Huhhhuhuuu.Rindu gilerr ngan korang!!!


Apadaaaaaaaaaa aku merepek ni. okeh!! aku nak pergi PD jap gi for kursus. Aku tak akan join bwoling kot. Sebab tak tahu kol baper balik hari ahad tu. But, to those yang nak in touch ngan aku...kalau adalahhhhhhhhhh....Boleh je, sebab aku bawak lappy ni pi PD!!!!


okeh!! selamat berkursus kat aku!!! Haa..haaaa

No comments: