Sunday, May 10, 2009

Selamat Hari IBU

Hai allllllzzzzz...

Hari ni 10 Mei adalah Hari IBU. So, aku nak ucapkan selamat hari Ibu kepada dua orang IBU yang paling aku sayang dalam dunia ni...
This is My Mother. ..... She's also my my chef, my teacher, my advisor dan yang paling best, she is my friend. Aku & mak lebih dari mak dan anak. Kami memang macam member kamceng. Apa saja yang berlaku dalam hidup aku,tak satu pun mak tak tahu...and yes!!! mak tahu dan aku gilos dengan Adam & Nubhan. Haa..haaaaaaaa.....dioarang pun boleh jadi topik sembang kami aper!!! wakakakakaka. Best!! sebab mak tak akan jadi pengutuk.

Jadiknyaaaa...I just wanna say, adik sayang sangat sangat sangatttttt kat mak!!!!. Muahhhh!! muahhhh!!! muahhhh!!!!!!!!!!!...
This is my sister. Mother of Adam Danish. She's more than a sister. Whenever I'm in trouble, she come to the rescue. Kalau kami dua-dua in trouble, kami akan back up each other. Tapi dia tak selalu get into trouble..sebab dia tak nakal sangat!. Hee..heee..
Di hari yang mulia ini, adik nak tell you that, adik sayang sangat kat akak!!! Luuurrvveeesss you a lot!!!. Happy mothers day kak!!
by the way, SELAMAT HARI IBU juga pada Mak di bukit antarabangsa, mak lang kat setiawangsa, semua ibu-ibu yang aku kenal di merata-rata ni...
To my friends, Mummy Nicky, Faza, wonbin, Murnie (err...dah jadik ibu lom murnie ni??) & Fit...Selamat Hari Ibu, semoga berbahagia selalu dengan keluarga masing-masing!!

No comments: