Tuesday, May 12, 2009

Sambutan Ulangtahun Pertama Nubhan FC


First of all...Aku tahu banner ni huduh!! He..heee..tapi tak per, banner ni akan di replace kan dengan yang lebih elok bila dah ada nanti.
Okeh, berkenaan dengan event ni. Besarlah harapan aku agar Nubies bersama-sama meraikan ulangtahun pertama Nubhan FC ini nanti.( Wahhhhh..ayat apa ni weiii???..haa..haaa..)
Apa-apa pertanyaan lanjut, boleh la PM aku di sini.Tak tahu yang mana aku? sila cari Kikey.Hee..heeee...
Nak lagik senang....boleh lah SMS atau call aku kat 012-2444290. Hee..hee..jangan nak miskol ye. Kalau sesak sangat tadak kredit, sms, nanti aku call lerrr...
Pertanyaan lanjut jugak boleh dibuat kepada Tira di website yang sama. Semua details ada kat situ. Tapi kalau tak paham jugak lagi, jangan malu jangan segan....sila tanya kat aku atau Tira kay.
Okeh..itu sajalah.......Mari kita sama-sama memeriahkan majlis ni nanti. Hee..hee..banyak surprise yang menanti korang.Lagipun inikan event Nubies, so....it's time for you to BULI Nubhan ataupun.....................kena BULI dengan Nubhan.wakakkakakakaka
See you there!!!

No comments: