Wednesday, January 6, 2010

Aku dah dapat gambar!!!!!

Hai Alzzz..

Haa..haaa..gile excited kan!!!!..


Actually, semalam baru aku dapat beribu-ribu lemon gambar kami pergi Bali bulan March tahun lepas. Haa..haaa..Dah dekat setahun dah rupanya!!!. Rasanya aku tak akan print kot semua gambar ni, kopak beribu-ribu lemon jugaklah kalo aku buat jugak...hee..hee..heeeee.....

Emmmm..just to share 2 keping dari kamera canggih phan & kamera tak berapa canggih hana. Hee..hee..hee..Nanti kalo aku rajin, aku share gambar-gambar yang best sepanjang aku di Bali...eeemmmm..rasa nak pergi balik kesana....sapa nak ikottt?????...hahahahahha Salah satu dari beribu-ribu Pura kat Bali. Sangat colourful sebab ada festival. Tak sangka masa kami datang kesini, hujan tiba-tiba turun. Walaupun leceh sikit nak berpayung-payung dalam orang ramai macam tu, tapi yang peliknya aku suka. Hujan kat kawasan ni rasa nyaman sangat. Nampak kabus atas tasik, atas gunung........iskk!!! Memang cantik la....
Satu senja yang indah di Bali...wahhhh gitu!!! . Tapi serius aku cakap, senja kat sini memang cantik. Bayangkan angin pantai yang sepoi-sepoi bahasa bali tu, layan dengan seafood bakar..(hee..hee..yang lepas tu buat aku bergaru) & yang lagi best, persembahan dari live band yang menyanyikan lagu-lagu oldies. Rasa macam nak duduk kat situ sampai esok...haa..haaa..haa..
Okeh, sementara ni..ini saja la dulu.Nanti aku share gambar-gambar lain. Lepas aku khatam membeleknye...hee..hee...

No comments: