Sunday, January 10, 2010

Bila aku...MARAH!!

Hai Alzz...

Emmmm.....inilah pertama kali rasanya aku menunjukkan perasaan marah aku didepan orang. Kepada dia yang tak pernah sekali pun aku marah.

Selama aku mengenali dia, tak pernah aku memalingkan muka dari dia, tak pernah aku tinggi suara, apatah lagi nak lari dari dia. Walaupun dulu, dia pernah hentak kaki depan aku, dia pernah jerkah aku depan orang ramai & dia pernah merungut tak tentu pasal. Tapi aku still diam. Aku tahan jugak....semua atas sebab KERJA. Aku merungut masa tu je.....dua tiga hari kemudiannya, aku dah ok. Jumpa dia, aku senyum balik.

Tapi sampai satu tahap....kesabaran aku dah sampai limitnya. Tak sangka bila nampak je muka dia, aku rasa nak belasah!!!!. Dia datang aku lari, dia tanya aku diam........Inilah kali pertama aku tak pandang langsung muka dia. Haa..haaa....Honestly, aku tak tengok pun apa yang dia pakai, macam mana dia buat rambut ke apa. Tak macam selalu, aku riuh jugak la komen itu ini......Entah kenapa!!!.... Aku rasa marah sangat!!!.

Aku bukan nak sentap, bukan nak garang tak tentu pasal. Tapi aku harapkan dia menghargai apa yang aku buat untuk dia selama ni...........Tapi kalau perkara sekecil tu pun dia tak boleh buat, aku dah tak ada solution lagi.........Terpulanglah pada yang empunya diri. Fikirlah sendiri...

Emmmmm...baru 10 hari Aida, baru 10 hari masuk 2010..........Macam mana aku nak harung lagi 11 bulan???????....**sigh**

5 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Lina said...

key...bwak banyak bersabar...aku paham apa yang ko rasa...kalau kau boleh bertahan dekat 2 tahun...apatah lagi 11 bulan kan...aku tau ko kuat...sabar jer yer..:)

Kikey said...

thanks lina, aku tengah bersabar la ni......Aku fikirkan aku sayang kat dia,tu yang aku diam jer.Lepas ni memang aku tak akan cakap apa dah. Hands down....surrender!!

Kan aku dah cakap....aku tak berani nak sambung lagik tahun ni.......sebab hal2 macam ni la.Buat kepala aku pening jerr...

akubukanbudakblues said...

akak bro...

relaxxxxxsssss....
hehehhe..lum jd presiden lg
apatah lg nai time 'panas' sekeliling..

yg penting mesti ada HASIL!!!!

Kikey said...

nak jugak tulih hasil ker? hahhahahaaaa....

Aku tengah relax la ni beb...tengah cuba bersabar banyak-banyak. Aku harap sabar aku boleh tahan sampai hujung tahun la..hahahhaaa