Saturday, January 2, 2010

Happy New Year

Hai Allzz..

Cam ne sambut new year?????

Aku?? Emmmmm...mula dengan lepak kedai mamak dalam sesi meluahkan perasaan, lepas tu pergi melalak dan buat sampah dalam bilik karaoke, lepas tu lepak lagi kat kedai mamak minum segelas teh tarik sampai 3.30 pagi.

A blast??? boleh laaaaaa...Aku hepi saja. Yang penting, apa yang terbuku dalam kepala aku dah lepas. Sesi meluahkan perasaan yang sangat bagus..haa..haa..haaaaaa...

to harney, sorry la kalo umah den macam tongkang pecah. Wakakakkakaaaa...Tapi ok gak la kan dari balik ke somban pagi-pagi bute tu.

*** Tahun ni, aku pi sambut tahun baru dengan baju kurung....lagik!!!! Perempuan melayu terakhir katanya!!!...poodahhhh cettT!!!!

3 comments:

akubukanbudakblues said...

tahniah akak bro..
semoga menjadi memori terindah..
heheheh

lina said...

bestnyer!!!...lamer dah tak lepak kedai mamak sampai pagi..:P

Kikey said...

kenangan terindah apa kebendanya yb......buat pening tak cukup tido jer...

lina..haa..haa..haa.kedai mamak ni yang ok sket kot. Just toilet je macam hampesss...