Monday, January 18, 2010

Cerita Hantu

Hai Alzzz..

Emmm..tak tahu apa nak tulis dah ni. sebab kepala aku tepu sebab terlalu banyak berfikir.

Err....kenapa tajuk entri ni "cerita hantu"? ...haaaaaaaa..sebabnya, dah banyak hari dah aku dengar cerita hantu. Ada yang betul-betul seram, ada yang hanya suam-suam kuku je seramnye.

Antara yang paling seram, yang aku dengar malam tadi. Siottt je la..!!! Sampai aku tak boleh nak tidur sebab terbayang-bayang.

Agaknya memang musim kot..Kat TV cerita hantu, kat cinema pun cerita hantu. Yang bercakap lepak-lepak kedai makan pun cerita hantu..adehhhhhhh.....pening kepala dengar cerita hantu.


Pasal marah aku hari tu? emmmmm.....selesai dah. Walaupun masih ada sisa-sisa nya lagi, tapi aku ambil keputusan untuk mendiamkan diri je. Bukan nak bagi dia besar kepala...tapi aku rasa itulah perkara paling baik.lagi banyak aku bercakap, aku akan mengeruhkan keadaan. so...........diam je lah buat masa ni...Adehhhhhhh

No comments: