Sunday, February 15, 2009

2008 cute's blogger award


Berikut saya senaraikan "Peraturan untuk menerima Award hebat ini :
(1) 'Copy badge' "2008 Cute's 3logger Award" dan letakkan di blog anda.
(2) 'Link'/ceritakan kembali siapa yang menganugerahkan award ini kepada anda.
(3) Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.
(4) Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda. (Cabaran ni...)
(5) Jangan lupa melawat blog kawan anda dan meninggalkan komen yang menyatakan mereka telah di TAGged. (Amalan biasa ni)
**sapa yang bagi? kak Lady. Hee..hee..Sorry kak lady, baru nampak tadi.hee..heee...Punyalah lama kannnnn....
**10 fakta?..amboihhh!!! banyaknya fakta. Nak tulis apa?..Ok, here we go...aku bagi apa yang aku ingat je la....Fact!!
1) Kembar!!...Aku ada sorang kakak kembar yang aku panggil akak. Saaayyaaannngggg akak!!!
2) Panggilan kat umah...ADIK, dah tua bangka ni, tapi adik la jugak
3) Aku panggil lappy aku...."sammy"......I can be kinda crazy sometimes....
4) Addicted & overdosed to internet....
5) Lebih banyak yang aku tak makan dari yang aku makan.
6) Dulu aku pandai melukis, sekarang ni dah tak boleh..
7) Aku+ kucing.....kucing+ aku........Hee..hee...Aku suka sangat dengan kucing!!!
8) Suka baca paper....bukan je yang baru, yang dah jadik bungkus ikan masin pun aku baca jugak.
9) Kalau nak tahu, aku peminat Linkin Park!!..hee..hee..macam mana aku boleh mellow dengar lagu Nubhan pun tak tahulah......
10) Panggilan kat "U"......Bini popeye. Adehhhhhhhhhh..
* Yang tu tak payah la.........Maleh la aku nak menyusahkan orang. hiks!!!
*Yang tu pun aku maleh....so....
the end!!..hee..heeee...Terima kasih kak lady!!!!!!!!

1 comment:

LadyM said...

hehehhe akk pn dh lupe akk tag kek sape...anyway thanz for answering the tag...better late than never... :)