Thursday, February 12, 2009

Makan..Makan...

Aku asyik makan je semalam. Nasib baiklah aku tak bawak kamera, kalau tak, tah berapa banyak foods yang akan aku snap agaknya.

Mula dengan bReAkFasT........makan nasi lemak!!...Nasi lemak yang aku suka, kat "mak" di Agro bank. Hee..heee...Best!!!

Lepas tu lUncH, aku pergi beli pisang goreng & keledek goreng. Kat tepi opis aku ni ada kedai makan nama "rimba". Kat situ ada jual makanan macam ni waktu tengahari. Alternative la...selain makan nasi kan....

PukUL 3 - Makan lagik.Jamuan untuk tahun baru cina. Aku sebat bihun goreng, roti jala (Kari nye nyumm..nyummmm...), pulut panggang & chocolate cake. Semuanya sekali makan. Hee..hee.....Memang kenyang giler!!!

PEtaNg - Balik umah mak masak sambal udang...so, aku sebat dulu sepinggan nasi. Belum mandi, belum apa...dah terkam nasi dulu...Hee..heeeee...

MalAm - Pi makan sate kat AU5 satu family...kehhh...kehhh..kehhhhh......Lepas tu boleh pulak pi lepak titiwangsa bawak Adam main-main kat taman permainan tu....Bukan Adam jelah main kannnn..mummy pun main jugaklah....best apa main buaian.Hee..heeee.....Masalahnya rambut tak cukup nak buat ala-ala iklan syampoo. Hiks!!!

So, itulah aku semalam...makan..makan..makan................Kang kot gemuk, bising!! Dah bising...kena bisingkan lagik...Sendirik cari pasai....

Tetiba aku rasa RUGI TAK BAWAK KAMERA.....huuhuhuuhuuuhuhhuuuuuuu...................

No comments: