Monday, August 17, 2009

Aisy Danish

Hai Alzzz...

Semalam aku tak snap lagik gambar mamat ni.....nih baru aku snap.Hee.heeeee....Inilah Aisy Danish bin Mohd Hasani. Umo......3 hari. Lahir kat Hospital Bersalin Kuala Lumpur jam 9.25pm pada 14 Ogos 2009. Dua hari je lewat dari beday mama dia.

Mak aku yang pangku ni, sebab mama dia pergi mandi...hee..heee..heeee..Suka-suka aku jer snap gambar anak orang.wakakakaka. Anak aku jugak lah kannnnnn.......
Badan dia besar lagik dari Adam masa lahir dulu. adam just 2.8 kg. Dia nih 3.42 kg. Budak kecik kan....tido jelah kejenye ha...
Haaaaaa...yang ni plak buah hati jantung pisang aku...Adam. Hee.heee..lagik 2 minggu nak masuk 2 tahun ni. Macam besa, obses ngan kamera.....Bajet cun la tuh!!!!....Haa..haaaa..
Okeh, tu je gambar anak-anak sedara aku. Yang lebih suka aku refer sebagai anak-anak aku.Tak tahulah Aisy nanti dah besar akan jadi vain macam abang long dia ke tidak...sama-sama kita tungguuuu...hee..heeee...

No comments: