Wednesday, August 12, 2009

Dia gagal lagi


Hai allzzz...

What the ****???? Haa..haaa.haaa...This is the second time dia gagal. Err..maybe he did try, but....ada aku kesah? Pada aku, apa saja ucapan dia, kena datang dari hati, kena ikhlas. Not because somebody told him to do it or being forced to say it. I don't want him to think that it is his obligation.If he think it is not important, It's up to him. Anything I did for him....I never ask anything in return. Enough said!!

Don't worry lah, maybe he don't have to bother calling me again next year. Haa..haaa..haaaaa.......Kurang sket keje!!!

Okey, forget that phone call. Today I'll be on leave. Because my sis dah nak bersalin. Doakan dia dan anaknya selamat. Tak kisahlah lelaki ke pompuan, janji selamat kedua-duanya.Tak sabar nak tengok muka anak sedara kedua aku.Hee..heeee...

Tu jer..............Thanks everybody. I'm still overwhelming by your wishes. Doakan kehidupan aku dalam usia ini lebih bermakna dari usia lama aku kelmarin.Sayang korang semua!!!!

No comments: