Monday, August 10, 2009

Show, Bowling & Birthday

Hai Allzzzz.....

Aku malas nak tulis banyak-banyak pasal weekend ni. Semua dah tahu kan,. weekend ni memang ada aktiviti. So, aku just make it brief...

*** Saturday, pergi Shah Alam...Show Nubhan @ Twin Festival. Well, tak jumpa pun show nye sebab salah venue. Haa..haaa..Tak per, tak kisah sangat pun. Bukan tak pernah tengok show budak tu pun. Abaikan..!!!

*** First time in don't know how many years, aku makan balik Sushi (last time aku makan, hanya satu ketul jer...wakakaka)Ni semua Edna & YB punya pasal. Emmm....boleh laaaaa....dah lama tak makan kan, kena cuba balik, macam pelik mula2 nya. tapi jangan risau, aku ok jer...haa..haaaaa...
*** Lepak kat umah YB......ada citer best!!! ( NOPE!!! bukan pasal Nubhan atau sekutunya).

*** YB told me that she's actually hate my short hair dulu.Wakakakkaa. Agreed!! memang HIDEOUS!!!...I'll keep it long this time.
*** Motip aku snap gambar Chaq instead of Nubhan? Suka ati aku lahhhhh...haa..haaaa..haa... Chaq, Nubhan, Riz & sorry lupa nama dak bintang RTM tu, jadi guest artistes di Santai @ Menara KL. Chaq & that girl je yang perform. Nubhan & Riz hanya di interview. Gila lama rakaman ni. Kata nak start kol 10....jadik start kol 11. Agak lembbbsss jugak lahhh..
*** I told Nubhan that somebody not even his fans, don't know him & live too far away.......loves his song. Emmmmm....Sukeeeeeeeeeerrrrrrrr gila dia!!!! Haruslah kannnn..
*** On Sunday, bowling inter-FC anjuran Isma FC....An early snappy...Tak ramai lagik masa ni. Nubies tak menang apa2, not even menang sorak. Tapi we had so much fun!!!!....It's all that matter!!!
*** Happy Birthday to my dear friend Tira....May all your dreams come true. Hee..heeee....This is the second time kita celebrate beday bersama kan.You turned 21 and I turned? Aiyyyooo very big number woooo!!!!...haa..haaaaa..
Ok, that's all la.....Aku malas nak tulis banyak-banyak. Thinking of what to give to my dear sis on our beday tomorrow....eeemmmm....a set of baju baby & mandian? Wakakakakakaa....bad idea!!!

2 comments:

tira_blurb said...

ahahahahaha!!! Thank u sis!

hehehe! Soon i'll turn into ur no also.. hehehe!

Kikey said...

Not very soon laaa...lambat lagik. Haa..haaa..That time, I'm old giler dah...haa..haaaa...