Tuesday, August 25, 2009

Berbuka Puasa

Hai Alllzz...

Emmmm....dah 5 hari puasa ni, Alhamdulillahhhhh....

So, semalam aku pergi berbuka ngan kawan-kawan. First time ni berbuka kat luar. Selalunya berbuka kat umah je. Yang bestnya, cadang nak keluar berdua jer. But suddenly ada sorang lagik nak join. jadi bertiga. Lepas tu sorang lagik plak nak join, jadik berempat. Akhirnya datang lagik sorang. Jadik la berlima. Wakakakaka. Meriah!!!!

Semalam kami berbuka kat Sushi King Berjaya Times Square. Bukan makan Sushi sangat pun, aku makan nasik gak. Kebuloq sebab tak makan sahur. Makan sambil ambik gambar dan sembang-sembang. Lama tak jumpa Shark...Sejak dia balik ke Kedah ni, jarang dah dia datang KL. Kalau datang pun sebab ada urusan. Kalau tak, jangan harap la minah tu nak datang sini. So, sesekali dia ada kat sini, aku paksa gak dia datang berbuka ngan aku. Hee..heeeee...teruk tol aku..!!!!

Time tu jumpa gak ngan sorang lagik kawan yang dulu hanya tegur-tegur kat forum. First time jumpa and she gave a VERY BIG surprise!!!! Haa..haaaa..haaaaaa....Dunia ni kecik je korang. Pusing la cam ner pun, balik-balik kesitu jugak perginya. Hee..hee...

Lepas makan, kami jalan-jalan tengok barang. Shark nak beli baju sebab katanya kat Kedah tak der design yang best-best. Emmmm..gasak la ko shark, beli la!!!

Kami tak lama kat situ sebab tiket bas shark nak balik kedah kol 10.30. Aku, Shark & Rina balik naik tren pi KL sentral. Budak dua beradik yang lagik dua tu balik naik tren lain. Huhuhuhuhuuu...korang memang nak kena gigit kannnn!!!!!! haa..haaa..haaaa...

Pagi tadi time sahur, Shark SMS...dia dah sampai Jitra. Huhuhuhuhuuuu..Lamaaannyaaaa dia naik bas. Hee..heee...

** Shark janji Baskin Robbins kat aku & Rina bulan November nanti...Haa..haaa...akan aku tuntut nanti....wakakakaka

No comments: