Thursday, August 20, 2009

Our so called BIRTHDAY CELEBRATION

Hai Alzzzz...

Laugh first...then look at this two pieces of our so called birthday cakes. Wakakakakkaa. It's macam kelakar, tapi rasanya....memang kelakar!!!...haa..haaa..

Yesterday, Tira & Me decided to celebrate our birthday yang sebenarnya minggu lepas. Saja je.......tahun ni tak makan cake lagik. So, makan jelah sendirik punya. Order sendirik, makan sendirik. Agak ngong gak la..... This is my chocolate banana. Entah kenapa semalam mende ni tak sedap. Patutkah aku relate kan ngan guruh, kilat & hujan malam tu? Haa..haa..haaa. aku makan cake nye saja. Banana nye, I dont know kenapa, rasa kurang manis. Kerrrr kurang masak? Gasak lah....So, aku tak makan.Emmmmm...maybe aku rugi setengah harga.
This is Tira's Brownies with ice cream. Sedapppp je tengok dia makan. Hee..hee.Aku nak makan, tak bleh sebab aku dah having too much chocolates kat opis. Badan dah la dalam fasa membesar ni. Huh!!!!
And today......It's one of my friend punye beday. Kenape gambar ni? Gambar ni banyak kenangan wooo. Inilah pertama kali aku jumpa Muzi. Jumpe kat masjid tuh...Berkat sunguh!!..hee..hee...
Happy Birthday Muzi!!! Even kita jarang jumpa, tapi aku harap persahabatan kita akan kekal lama.........Semoga ko bahagia selalu!!!..

1 comment:

Harney said...

Sedap nyerrrrrrrr kek2 itewwwww..!!! adusss