Monday, August 31, 2009

Selamat menyambut Hari Kemerdekaan yang ke 52

Hai Alllzzzz..

Nothing to say actually, saja nak ucapkan selamat menyambut hari kemerdekaan yang ke 52. kalau keje gomen, dah nak bersara dah ni. Haa..haaa..

By the way, kalau boleh hari yang macam ni, cuba jangan tengok sangat entertainment. Cuba tengok dokumentari yang menceritakan detik-detik kemerdekaan tu.Sebenarnya banyak yang kita tak tahu. Maybe kita tak merasa, tu sebab kita tak faham. Kalau kita berada ditempat orang-orang yang memperjuangkan kemerdekaan tu, maybe kita akan lebih menghargai erti kemerdekaan yang kita ada sekarang.

Emmmm...Cerita lainnye, actually aku dah ok ngan satu hamba ALLAH ni. Aritu tu bukan gaduh, tapi miscommunication sket. So, sebagai tebusannya, dia kena belanja aku. Haa..haaa...Mintak rasuah kekdahnya.Tak der la, aku saja je nak mengusik. Kalau dia tak bagi pun aku tak kisah.Tapi kalau nak bagi pun apa salahnya kannnn....haa..haa..haaaa..Bukan mahal sangat pon....!!!. Siapa dia? haa..haaa......jiran sebelah umah aku!!!....waakakkakaka.

Aku dok pening fikir ni, nak beli baju raya ke tak? Baju yang aku beli untuk majlis aidilfitri ngan dak2 AF tahun lepas pun baru pakai sekali. Sayang la plak. Maybe beli baju kurung je kot sepasang. Lepas habis raya, gasak bawak pi keje. Aku lebih excited nak beli barang untuk Adam & Aisy jer.Lagipun zaman beraya sampai beli baju raya berpasang-pasang ni dah berlalu pada aku. Beli banyak-banyak pun buat bazir je. baik aku pi makan.Hee..hee..

No comments: