Sunday, December 21, 2008

Demam

Balik dari sungai petani....aku demam teruk sampai lebih seminggu. Perghhh!!!!!!!!!! tak pernah demam macam ni. 3 klinik aku pergi, habis lebih 100 hengget. Baru hari ni aku berjaya bangun & makan sikit. Tapi still nasi taste too pelik. Tak tahu kenapa. Tapi better dari day one lah, where air kosong pon seems too pahit untuk ditelan.

By the way,I heard about some hustle bustle around the town about Tegarians. But I still don't know exactly what it's all about. Maybe I have to ask my friends about it. Sebab setakat ni hanya aku je yang belum clear pasal hal ni. Demam punya pasal kannnnnnnnnnn.....kalau tak demam, agaknya boleh aja aku tahu ceritanya.

Pasal cerita di sungai petani tu, rasa aku, tak banyak sangat yang nak diceritakan. Semuanya dah ada, lengkap dengan gambar semua di blog vern. We enjoyed it as much as we did in any trip. Semua trip ada keistimewaannya masing-masing. Kali ni yang paling best maybe sebab ada orang belanja makan kaw-kaw punya. Aku pun terkejut jugak tengok foods macam nak kenduri tu. Padahal perut dah kenyang makan kat cinta sayang. Those peoples were great!!....Bukan senang nak dapat orang belanja makan macam tu kan.So, kami bedal jelah...haa..haaa...

And satu lagi, perjalanan yang menyiksakan dari sungai petani terus ke Seremban untuk satu lagi show.Haa..haaaaaaaaa...Yang itu memang memenatkan. Lagi2 aku demam. Cepat je kepala aku ditangkap migraine. Nasib baik kawan2 cepat bertindak. Kalau tak, hilang nak tengok Nubhan, diaorang kena tengok aku pulak.Wakakakakaka.

So sorry to those who waited in Seremban. Sorry kalau aku tak berapa nak mesra alam. Pepaham jelah ye, tak sihat......Lain kali kita jumpa di KL saja lah ye.

Cakap pasal di KL, Christmas ni akan ada bowling inter FC. Nubhan FC akan bermain sama. Tapi kami bukan nak bermain untuk menang, kami hanya nak bersuka-suka saja. So, jemputlah semuanya datang ye, kita meriahkan lagik pasukan kita tu.Kalah menang bukan ukuran....Janji HAVOC!!!!!!!!!

p/s : Adam FC main???....missed you all sooooo much!!

2 comments:

LadyM said...

hai kikey...dh almost 100% ye...take care and take your medication k...iyelah kesian akk tgk u kat seremban tht day...dh musim agaknya - demam, sore throat and seangkatan dgn nye...yg boling tournament tu, insya'allah kalo xde hal, of coz akk n nubies lain will come and make HAVOC tht day k! see ya....

Kikey said...

Not even 50% sihat pon lagik kak lady. Masih berbayang2 lagi berjalan ni.Di Seremban tu sampai hilang suara dibuatnya.Haa..haaa..haaa...tak pernah jadi macam tu.

Okeh, kita jumpa nanti ye....Tak menang tak per, janji kita menang sorak..hee..heee...