Wednesday, December 31, 2008

Happy New Year

Esok 2009!!!..So, I'm a year older. OLD, but still.......YOUNG. Haa..haaaaaaa..alahhh..just enjoy your life while you can lah. aku dah tahu dah macam mana kalau dah tak larat nak bangun. Rasa tak berguna pun ada. So, live your life to the fullest. Tapi beringat la kan..........Jangan la nak over!!

2008 banyak bawak kenangan. Yang manis, yang pahit, yang payau. Yang meluat pun ada. 2008 lah aku kenal Tegarians, Nubhan, Vern, Nubies..lepas tu aku balik ke cari.com. Last aku dok melepak disitu, tahun 2004. Lepas tu aku keluar terus dari situ. Tahun ni aku masuk balik & terus melekat kat situ. Ramai kawan aku dapat kat situ.

Banyak yang aku belajar di tahun 2008 ni. banyak yang aku hilang & banyak yang aku jumpa balik.Terus terang aku cakap, aku suka kehidupan aku dalam tahun ni. Lebih banyak warna dari tahun-tahun yang lepas. Aku mula tengok dunia dari perspektif yang berbeza. Am I happy with all the changes? Well.........boleh laaaaaaa...Aku tak mahu dah diri aku yang dulu-dulu tu.Yang selalu berfikiran negatif & sensitif.

So, Azam tahun 2009?? Pernah ke aku ada azam? Pernah!! Azam tahun 2008 dah tercapai 80%. Ha...haa..apa azamnya? Biarlah aku ngan ALLAH je yang tahu. Tapi aku puas hati....!!!!Tahun ni aku akan pergi ke BALI & JAKARTA. Ke Bali pada bulan 3 & Jakarta pada bulan 10 Insya-Allah. Dah lama dah sejak aku pergi BEIJING pada 2006, aku dah tak keluar negara.Balas dendam tahun 2009 nih.Haa..haa..haaaa....

Ada azam lain?...eeeemmmm....ada!!! Tak payah la aku cakap. Nanti tengoklah!!!.......Aku akan usaha sedaya upaya untuk capai hasrat yang satu tu.

To Tegarians - 2008 is the beginning. Harap kita akan bersatu sampai bila-bila. Luurrvvesss you all.

Vern - Apa nak cakap ek??...Haa..haaa..Tetiba tak tau nak cakap apa kat ko. Stay THE BEST la kot.Haa..haaa....

Nubhan - Nakkk sangat dengar album pertama ko dik. Memang nakkkkk sangat!!!!!!....

AFCM - Aku tak kemana-mana. Aku ada...............Harap Adam lebih cemerlang tahun 2009!!...Lama tak jumpa. Rindu looorrrrrr...huhuuhuhuhuuuuu

No comments: