Monday, December 1, 2008

Statistic


This is the first time I reveal the statistic of my Fotopage. I know, it wasn't much. But it did tell me something.........
Hee.heee.that I have peoples sneaking, lurking & spying on all the pictures I took.
The highest ever was on Monday 24 Nov ( which I didn't manage to save...). Kalau tak salah, about 300 over views. Viewers aku tak ingat. Tapi sorry lohhhh...masa tu aku tak upload lagi gambar-gambar di Penang. I know peoples are waiting for those pixs..wakakkakaka
Actually I set up this fotopage just because nak share gambar je. Sebab susah sangat nak email...jadi, aku upload semuanya kesitu. Dulu all pixs aku letak watermark. Tapi sekarang ni aku left it as it is. Cuma saiznya je aku kecikkan. Rasanya mengganggu pemandangan sangat lah dengan watermark tuh.
So, sesiapa yang nak ambil gambar-gambar tu silakanlah...........tapi INGAT!!!Jangan nak buat macam rete sendirik......Setiap gambar tu ada value yang tersendiri. Semuanya menuntut masa, duit & segala macam jenis pengorbanan........Penat wwooo berkejar kesana kemari.Hee..hee...
It you're Adam's fans, Nubhan's or sesiapalah artis yang aku snap tu, feel free to view this fotopage http://whiteshiro.fotopages.com/. It wasn't much.....but boleh aja untuk suka-suka..hee..heee...
happy viewing......

No comments: