Monday, December 22, 2008

Dinner with MY FRENZ....

Aku tak bawak kamera!!....Adessss!!!!...so, aku tak snap gambar lah kekdahnya.
Aku, Fit ( Bring along her son Eg), Muzi, Edna, YB, Baby & Vern having dinner malam tadi di Mid Valley. Just a small Christmas celebration for our dearest friend, Vern.The celebration was small, but the foods were BIG!!!.... Yeap! Aku yang tengah pantang seafood tiba-tiba jadi pantang jumpa. Perghhhh!! Rugi kalau tolak rezeki macam tu punya best!!..Sekali setahun punya penangan. Cukup-cukuplah aku "puasa" masa diaorang open table bagai nak rak kat Penang & Kedah hari tu.

Dinner kali ni best sebab kami dok dalam bilik yang Vern kata, banyak sejarah. Yang manis, yang pahit...semua ada dalam bilik tu. Kalau lah dinding tu boleh bercakap kan baik....hee..heee...Banyak cerita boleh dengar.

Lepas makan & sembang-sembang, kami keluarkan Christmas Gift "Taraaaaaaa!!!!!" You should see how he giggle. Macam budak-budak dapat gula-gula. Punyalah happy!!. It's Armani code!! From 7 of us!!! Didatangkan sekali dengan hadiah tu, is a big "not so christmas" card..haa..haaaaa....Suka suki je!!!!..
So..that's it!!..This is a free & Democratic country. Suka hati jelah nak celebrate apa & dengan siapa. Hee..heeee....Vern is our friend & this is what a bunch of friends should do. Celebrate together walaupun berbeza....

Merry Christmas Vern......Muuaaaahhhhhhhhh!!!!!!!..haa...haaaa.....

Pix courtesy of mrmanager.blospot.com

No comments: