Thursday, January 1, 2009

Dinner Malam New Year

Aku tak bawak kamera lagik!!!!!!! Siotttt tol!!!!!..So, aku mintak kat tira 2 keping gambar ni dulu. Nanti kalau tira email yang lain, aku tepek lagik, kalau aku rajin laaaaaa....

Ini dinner kat satu restoren Thai kat The Gardens. Malam new year!!!. Kiranya New year Dinner la ni. Lagi satu, kami raikan Atok yang datang all the way from Brunei. He's on holiday, so masa ni lah kalau nak berjumpa kawan-kawan Tegarians yang semuanya ada di KL. Nak sangat makan kan............kita sebat kaw-kaw punya kat sini.Haa..haaaa...
Apalah aku senyum sampai jadik cenggitu.waaakkakakaka. Aku ngan vern, dok sembang-sembang...sempat lagik ambik gambar. Hee..hee..Thanks Vern sebab sudi makan-makan ngan kitaorang malam tu. Tak nampak pulak Tee dia. Aku suka dengan saying kat Tee Vern tu. Kelakar pun ada!!!...Best makan ngan vern. Sebab dia makan selera sungguh.Tapi tak gemuk-gemuk. Ha..haaa..ampuuunnnn Vern!!!
Ini Atok. Hee..heee....muko ko macam tak sudi yo ambik gamba ni ha!!!..wakakakkaa. Aku mintak maaf banyak-banyak tok, dah banyak hari ko kat sini, baru dua hari aku dapat keluar jalan-jalan ngan ko.Pepaham jelah ye, aku ni banyak hal........Bukan tak nak!!!. Anyway, aku harap ko have fun kat KL ni. Len kali kalau ada rezeki, kitaorang pi Brunei............keje ko plaks bawak kitaorang jalan-jalan ye. Hee..heeeeee....
Gambar-gambar & cerita lain..............nantilah, kalau aku ada mood aku letak...hee..heeee....Aku bosan nih!!!..

3 comments:

tira_blurb said...

I'm uploading those pics yang outing sume tu kat my multiply, nanti singgah okieh!

http://tirasha.multiply.com

=)

YB Chieth said...

hahaha..enjoy gler kan..keje kita makan minum makam minum..kembung weh pewut..ahaks!!!

Kikey said...

Tulah.......aku yang mula2 nak diet, jadi tak terdiet dah....Semua sedap wooo....

Tira- Tenkiiuuuuu dinde!!!