Thursday, January 22, 2009

Happy Chinese New Year

Happy Chinese New Year to all my chinese friends & To all Dynamic Multimedia's staff. Rindu sioottt ngan korang!!!.Selalunya tahun baru ni dapat limau, dapat angpau, dapat annual dinner & dapat travel overseas!!! Tapi lately satu pun tak ada dah..haa..haaaa..haaaaaa...

Anyway, this CNY, I will take leave for the whole week. Aku nak let go everything & duduk diam-diam kat rumah. Banyak perkara yang buat aku tension nowadays. Tiap-tiap hari, aku paksa diri aku berfikir. Sehinggakan sampai satu tahap.........Aku dah malas nak berfikir!!!. Sebelum aku betul-betul dah tak boleh nak berfikir, I think I should take a very good rest & stop thinking for a while. Start fresh bulan Februari nanti.

Kalau semua aware, AJK baru Nubhan FC dah diumumkan oleh YB kat official site. Eventhough I don't even know what's going on before the announcement. But.......Apa yang ada tu aku terima saja. Lagipun bukan besar sangat kedudukannya. AJK biasa jer. Tahniah kepada semua yang line up untuk 2009 ni. Harap kita semua boleh bekerjasama.

Let's do it!!!!!!

No comments: