Sunday, March 29, 2009

Confessions Of a Shopaholic

I watched this movie last week. Huhuhuhhuhuuu..So unexpected one laaa. Aku baru je habis mandi, ambil baju keje....gosok….lepas tu tengok bilik aku yang macam hutan belantara, aku decided untuk berkemas. Tapi tiba-tiba aku teringatkan handphone aku. Well…sejak balik keje, aku tak tahu mana aku letak menatang tu. Tengok-tengok, ada SMS dari my friend. Hee..heee..Tengok wayang?. So I replied “sounds good…bla..bla..bla.” Tinggal dah nak kemas bilik, aku tukar baju & keluar. Hee..heeee…Lama tak tengok wayang ngan kawan-kawan.
Terus terang, cerita ni memang kelakar nak mampos. Sakit pipi aku dok ketawa. Memang lawak sungguh!!!!. Aku suka jalan cerita simple macam ni, relex & menyenangkan kepala. Tapi dalam pada tu, ada jugaklah moralnya. Misalnya.....walau macam mana pun parents kita, itu tetap parents kita kannnnnnn......apa-apa pun, tetap akan tolong anaknya. Friendship pun macam tu...mesti ada hiccup. Kalau tak ada hiccup, tak lah namanya berkawan. Tapi.......sebagai kawan, kita kenalah bersedia untuk saling bertolak ansur, forgive & forget...wahhhh!!! tengok citer kelakar pun aku banyak fikir...adoooiii!!!!! bila la aku nak berenti berfikir ni!!
Abes tengok wayang, kami pergi melantak kat bangsar. Yang ni memang aku nak menyumpah!! Hampeh punya burung tadak jamban!!! Selamba je melepas kat tepi aku. Chet!!!!. Haa..haa..haaaaaa..Nasib baik tak masuk dalam air milo aku. Kalau tak, minum air milo perasa.......eerrrrrrrrkk!!!....huhuhuhhuhuu.Harus kalau aku jumpa burung itu, aku sembelih je.Haa..haaaaaa..

So, after laughing our heart out sampai letih, kami semua balik kerumah masing-masing.Thanks ssooo much to a friend who belanja minum, yang hantar separuh jalan, yang hantar sampai umah & yang hantar sampai depan pintu umah!!...Haa..haaaaaaa…Tetiba aku rasa terharu dapat kawan macam ni.Hee..heeee…Tak tahu bila pulak aku dapat balas kat korang suma ek?
Then…..Aku tidur pukul 3.00 pagi.Pukul 6.00 nak bangun…huhuhuhuhuhhuu……mampuih la mengantuk tahap gaban!!!.

To all yang pergi bowling di Times square, sorry for not attending. Got something yang sangat penting untuk diselesaikan. I understand that semua having soooo much fun!!. Biasalah kannnn Nubies!! Mana-mana pun havoc. With or without the artist.hee..heee..
p/s: Adam make it to top 5 AIM this year untuk kategori Rakaman Album Terbaik Album ADAM 3. Finally!!! ada jugak pencalonan untuk Album Adam walaupun dah sampai 3 album. Haa..haaaaaaaa...3 is his lucky number anyway........So, tahniah kepada engineer2 yang terlibat dalam rakaman album Adam 3.

No comments: