Wednesday, March 18, 2009

Farewell Party

Aluuuuu semua…

Emmm…sebenarnya hari ni pun tak ada yang interesting nak ditulis. Aku dah naik bosan jadi bossless ni. Setiap hari aku tengok fail, tengok computer, pas tu fail & computer tu tengok aku balik…(eeerrr ye kot!!!..haa..haaaa).

Semalam Ex-Boss aku tu call, tiap-tipa hari pun dia call jugaklah Ex-PA dia tu. “I missed you guys” wakakkakakakaa. Tiap-tiap hari, tu jelah ayat dia. Tapi nak buat macam manakan...........dah keje. Itulah namanya keje. Terima lah apa yang mendatang. Maybe mula-mula ni rasa kekok sket. Nanti lama-lama ok lah tu.

Ok, ni ada sket gambar time jamuan perpisahan minggu lepas. Memang tak nampak muka orang la kan, masing-masing tak nak glamer. So, dapat je lah kat aku kerusi meja & pinggan mangkuk .Haa..haa..haaaa...
Ini setting untuk meja VIP la kononnya. Meja ni untuk orang yang diraikan. Kali ni kami buat jamuan kat dewan besar, selalunya kami buat ala-ala biasa je kat tingkat 4. Tapi kali ni nak buat spesel sket, so dapat la setting cam ni. Best jugak!!! bleh pakai sound system kat situ....bukak lagu.Ngehhh..ngehhh..ngehhhhh...
Memandangkan jamuan ni diorganize & dihadiri oleh orang-orang tingkat 4 jer, jadi lauk pauknya sikit jerlah.Hee..heee...
Ini courtesy of kak Kiah........taste as good as it looks...haa..haaa..

No comments: