Wednesday, March 11, 2009

I'm officially Boss less

Akhirnya!!!! Siap sudah semua yang aku usahakan. Alhamdulillah!!!!!.

Walaupun aku suka kerja semua dah siap, tapi aku sedih jugaklah, sebab lepas ni aku tak ada boss lagik. Judge aku kena transfer ke Ipoh.Huhuhuhuhuuuu….Nak tunggu replacement nya, tak akan dapat dalam a few weeks. So, aku jadik geladangan, pengganggur terhormat & kutu rayau dalam court ini. Wakakakkakakaaaaa…..

Jangan nak berangan lah!!! Keje melambak weeeiii!!!....

Sebenarnya ini bukan pertama kali aku bertukar boss.Aku mula dengan judge lain di permanent court. Tapi kerja tak sampai setahun, tiba-tiba aku ditransfer ke task force. Mulanya aku refuse juga nak pergi sebab dah biasa ada partner. Being in a task force court, kena single handedly tanggung semua kerja. Rasa nak terjun bangunan je. Maklumlah, baru kerja kan, banyak benda tak tahu. So,dengan muka tak puas ati, aku pergi jugaklah. Itupun lepas kena “jolok” beratus kali dengan PA court tu. Hee..heee…

After 2 years, yeap, genap 2 years aku kerja dengan Yang Arif ni……aku rasa selesa kerja dengan dia. Kesilapan aku tak pernah dia point as “YOU”…tapi sebagai “US” or “WE”. Dia pernah marah aku, tapi bila tengok muka doposen aku, dia jadik ketawa. Hee..heeeee…..Aku memang suka buat muka doposen kat dia. Mintak simpati kekdahnya.

Macam yang selalu aku cakap, kerja dengan dia macam kerja satu family.Kalau ada masalah, kami akan selesai sama-sama. Sorang kena marah, yang lain semua tumpang kena. Haa..haaaaa. Jarang aku rasa malas nak pergi kerja. Selalunya penyakit aku, malas bangun pagi jela. Lagik satu nak mengadap kes yang tak best. Hee..hee..bukan hari-hari dapat kes yang meletuuupppp!!!. Selalu dapat kes mengantuk. Paling tak best, jarang dapat eye candy dalam court………semua muka pecah pintu. Opsss!!!..haa..haaaaa….

So, from tomorrow onwards, aku akan free sket la. At least buat sementara waktu ni tak payah nak pergi betapa. Wakakakkakkaaaaa…….Happy..........................tapi sedih….huhuhuhu
by the way, sekarang ni aku tengah dok isi borang ABPBH. Sungguh memeningkan kepala sebab aku memang slow bila sampai part SLOGAN..............haaaa..haaaaaaaa.
And another one, lagu baru Nubhan "SEADANYA AKU" is now out at Hotfm. so, tune in to hotfm to listen to that beautiful number....okeh.

No comments: