Monday, March 23, 2009

Konsert AF7 - Minggu kedua

Hai All.........!!!!

I went for AF7's concert last Saturday. I must say that this is my first time watching AF concert LIVE!!.Nasib baik ada tiket walaupun duduk belakang sekali. Last minutes decision namanya la plak kan.. Sampai kat sana, terjumpa dengan KTcats adik beradik.Hee..hee..Tegarians berjumpa Tegarettes..maka bising jugaklah!!. Bukan cakap pasal AF7, tapi cakap pasal Nubhan. Hee..heee. Bila masuk dewan, rupanya dewan tu tak penuh. Jadi kami ditolak kedepan. Maka dekatlah dengan pentas sket. Nasib baik jugaklah, sebab duduk belakang tu, dekat dengan aircond.Punyalah sejuk!!!!. Ketaq kepala!!!

Nak cakap apa pasal konsert ni? Bagi yang tengok live & yang tengok kat TV, mesti lain rasanya. Pada aku….lighting untuk konsert ni memang cantik. Menuju puncak, walaupun kereografi nya tak segempak AF –AF yang terdahulu, especially AF2. Tapi suara budak-budak tu macam dengar harmoni. kira oklah jugak.....

Performance, aku tak berapa enjoy. Tak tahu kenapa. Yang aku tahu, Obri menyanyikan lagu Nubhan…….Tahap Teruk!! Padahal time length dia & Nubhan untuk menghafal lagu tu sama je. Seminggu!!. Dia hanya perlu bawa separuh je, tapi tetap menyakitkan telinga. Lagi satu, aku ingatkan Aril is the best among yang pernah bawak lagu Adam. Sebab sebelum ni yang dulu-dulu tu semua mengarut je, lupa lirik, sumbang mambang. Tapi rupanya dia pun sama. Lirik berterabur, menyanyi kelangit kelaut. Adehhhh…memang dah badi kan lagu-lagu Adam tu. Cuma nasib dia baik sikit sebab tak heret beg baik umah. Haa.haaaa...

Yang lain ok jerlah, aku enjoy SMS lagik.Sampai Edna kata aku dok AFUNDI.wakakakkakaka. Ko bagi aku penampo sket ye Edna kalau aku start AFUNDI. Memang aku dah ilang akal la kalau aku start mengundi tuh. Hee..heeee...Cukuplah!!! Aku tak mau dah terlibat dengan mana-mana FC lain. Pening!!!!...Hee..hee..

Pergi konsert ni lawaks gak, sebab tetiba ada orang hulur kat aku Brand's satu botol. Boleh tak aku teragak-agak nak ambik.Tak tahu kenapa. Memang semua orang diaorang bagi pun, just aku je yang tetetiba blur tak boleh nak digest. Lepas tu lalu kat tangga pulak dapat VCD. Konsert ke 8 AF2.Haa..haaa.haaa..Aku dah ada collection konsert-konsert AF2. Tapi aku ambik jelah.......rezeki!!!..hee..heee.....

Habis konsert, On the way balik rumah, Kami dok fikir balik.................emmmm worth ke RM20 ha????

No comments: