Friday, March 13, 2009

Selamat Pengantin Baru

What did I do on Sunday?

Pergi majlis kawen anak a family friend.....Kenduri kawen lagik!!!!!...

Rumah diaorang kat Taman sentosa, Gemas. Meriah sungguh majlis nya. Ramai orang. Sampai nak makan pun kena reserve tempat. Kalau tak, tak makan le jawabnya. Dikesempatan tu, parents aku pergi jugaklah melawat nenek sedara aku yang sakit. Disebabkan nak cepat pergi rumah adik aku di Hospital Jempol (adik aku dok kuartes kat sana, bukan menginap kat dalam spital..hee..hee..), kami adik beradik dok dalam kete jerlah. Panehhh wooooooo.........dah rasa macam daging salai dah.
Nasib baik tak ramai yang nampak aku gilo snap gambar signboard ni.wakakakkaka.Aku memang ske je buat keje bodow cam ni.Hee..heee...
Pasukan kompang. bukan main lama diaorang menyanyi sambil berkompang. Sampaikan bila diaorang berhenti je, rasa kepala lega giler. Lagik-lagik, pasukan ni dok dekat je ngan tempat kami dok melantak. kalau tak bergegar kepala otak tak tahu laaaa...haa..haaaaaa
inilah pengantinnya. Fazrin & Lela. Fazrin la anak kepada kawan family aku. Rasa aku, last time aku jumpa dia, pakai suar pendek lagik. Sekolah rendah. Sekali dapat invitation, mamat ni dah nak kawen...perrggghhh!!! TUA nya aku!!!..hee..hee....

No comments: